"מסר מזעזע": בר רפאלי עשתה הליך קוסמטי מול המצלמות, והגולשים זועמים

הכוכבת צולמה בסדרה החדשה של משפחתה "רפאליס" כשהיא מגיעה לבצע הליך קוסמטי שכולל הזרקה של חומצה הילארונית • הגולשים פחות התחברו ואף סלדו מהמסר שהדוגמנית מעבירה

בר רפאלי, צילום: אייל נבו

בר רפאלי הצליחה לעצבן גולשים רבים כשצולמה לתוכנית של "רפאליס" כשהיא הולכת לטיפול קוסמטי שכולל הזרקות של חומצה הילארונית.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by הוט בידור | HOT BIDUR (@hotbiduronline)

הדוגמנית בת ה-36 אמרה בטיזר שעלה אתמול (רביעי) לרשת כי אינה מבדילה בין בוטוקס לחומצה הילארונית, אבל מבינה שהגיע הזמן להתחיל. "כולנו מתבגרים, לכולנו יהיו קמטי הבעה, זה יקרה לכולנו. אז היום, אחרי שלמדתי, כמו שאני הולכת לספר לעשות גוונים, כמו שאני הולכת למניקוריסטית לעשות ציפורניים, כמו שאני שמה קרם פנים בבוקר, אז אני הולכת...", אומרת רפאלי בקטע הווידאו ומצביעה על פניה, בעוד הגולשים רואים שמזריקים לה חומר לפנים.

"הסגידה לכלום, מביש. בן אדם נולד וגופו משתנה כל הזמן. זה כבר לא משנה כמה הזרקת וכמה הרעבת את עצמך", כתבה גולשת.

גולשת נוספת הוסיפה: "אני לא מתחברת בכלל. הרווחנו כל קמט ביושר, אבל אם זה עושה לך טוב, זה שלך. יצירה כמוך אפשר רק לקלקל, אבל את מחליטה". אחרת סיכמה: "מזעזע שזה המסר, כלום לא נשאר טבעי היום".

צילום: יח"צ

בשנים האחרונות אנחנו עדים לשתי מגמות עיקריות בעולם הטיפוח: "אנטיאייג'ינג", נשים וגברים שבוחרים להילחם בטבע ובזמן ועושים הכל כדי להיראות צעירים יותר, מגמה שכוללת ניתוחים פלסטיים, מתיחות פנים, הזרקות של בוטוקס וחומצה הילארונית ועוד.

המגמה השניה היא "פרואייג'ינג", נשים וגברים שבוחרים לקבל את עצמם ואת שינויי הזמן, נותנים לפנים להתקמט, לשיער להאפיר ולטבע לעשות את שלו. כמובן שיש בכל מגמה את אלו שלוקחים את הדברים לקיצון ואת אלו שמטפלים בעצמם במידה, בסופו של דבר, כל אחד ואחת יחליטו על גופם ונפשם איזו מגמה מתאימה להם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר