"ישראל היום" הוא גוף תקשורת שנוסד מתוך האמונה שהציבור הישראלי ראוי לעיתונות טובה יותר, מאוזנת יותר ומדויקת יותר. עיתונות שמדברת ולא צועקת. עיתונות אמינה, אובייקטיבית ועניינית. עיתונות אחרת וללא תשלום. המהדורה המודפסת הראשונה פורסמה ב-30 ביולי 2007, וב-2010 הפך "ישראל היום" לעיתון הישראלי בעל שיעור החשיפה הגבוה ביותר בימי חול. מו"ל העיתון היא ד"ר מרים אדלסון. העורך הראשי הוא עמר לחמנוביץ, והעורך המייסד הוא עמוס רגב. אתרי האינטרנט של "ישראל היום" בעברית ובאנגלית, כמו כן היישומונים (אפליקציות) לאנדרואיד ול-iOS, מציגים חדשות מסביב לשעון, תוכן בלעדי, מבזקים ועדכונים, ניתוחים ופרשנויות, וידיאו, פודקאסטים ושידורים חיים. פלטפורמות הדיגיטל של "ישראל היום" כוללות ערוצי חדשות ודעות, תרבות ובידור, לייף סטייל, טכנולוגיה, ספורט, כלכלה וצרכנות, בריאות, חיילים, אוכל, יהדות, תיירות ורכב. ב-2021 עלו לאוויר האתר החדש והיישומון החדש של "ישראל היום" בעברית, במטרה לספק לגולשים חוויה מהירה, עדכנית, בטוחה ונוחה. תכני המהדורה המודפסת של העיתון זמינים גם באתר, במהדורה יומית מקוונת, ואפשר לקבל אותם גם בניוזלטר. מועדון ההטבות הייחודי "הקליקה של ישראל היום" מציע לגולשי האתר הנחות ומבצעים על מוצרים ושירותים. ישראל היום פתוח להערות, לביקורת ולהצעות לשיפור מקהל הקוראים. פנו אלינו במייל hayom@israelhayom.co.il.

X
שיתוף כתבה
"לא כולן עושות את זה": הדברים שהכי חשוב לוודא לפני טיפול לק ג'ל
החלטתן ללכת למניקוריסטית ולטפח את הציפורניים במראה חדש - אבל איך תוכלו לדעת אם היא מספיק מקצועית ואחראית? • השאלות שכדאי לשאול לפני שמחליטים לקבוע תור, ואיך באמת אמורים לנקות את כלי השיוף?
חייבים להיזהר כשמדובר בלק ג'ל. צילום: שני מזרחי

"לא כולן עושות את זה": הדברים שהכי חשוב לוודא לפני טיפול לק ג'ל

החלטתן ללכת למניקוריסטית ולטפח את הציפורניים במראה חדש - אבל איך תוכלו לדעת אם היא מספיק מקצועית ואחראית? • השאלות שכדאי לשאול לפני שמחליטים לקבוע תור, ואיך באמת אמורים לנקות את כלי השיוף?

,עודכן
0השמעה
[object Object]

למרות שמזהירים אותנו לא מעטמסכנות הלק ג'ל,נשים רבות מרגישות שקשה להן לוותר על מראה הציפורניים המושלמות שנותר לאורך שבועות, וממשיכות להגיע באופן קבוע למניקוריסטית. בדקנו עם שני מזרחי, מניקוריסטית ואמנית לק ג'ל, מה צריך לוודא אצל המניקוריסטית (או בלשון העם - "זאתי שעושהציפורניים") לפני שמגיעים לטיפול.

"דבר ראשון כדאי לוודא שהמניקוריסטית עושה חיטוי ועיקור לכלים ואיך היא עושה את זה. לא מספיק רק לרסס אלכוהול או לשים את הכלים חמש דקות בתמיסת חיטוי. צריך לשים במכשיר אולטרסוניק שעובד על גלי רטט, מכניסים מים וחומר חיטוי, מכניסים את הכלים לשבע או עשר דקות, מפעילים את המכונה, והיא יוצרת רטט שמסיר את החלקיקים הקטנים והאבק שנותר על הכלים. אחרי זה צריך לשטוף אותם במים ולייבש שש שעות. לאחר מכן מכניסים את הכלים לתנור מיוחד, לחום של 180 מעלות לשעה, ואז יודעים בוודאות שכל החיידקים מתו".

חיטאו היטב את המכשירים לפני שיצא הלק המוצלח הזה?,צילום: CHATGPT

מה בנוגע לפצירות?

"יש פצירות חד פעמיות ויש כאלה שניתן לחטא אותן, זה משהו מומלץ שלא כולן עושות. המניקוריסטית צריכה להיות מספיק אחראית ואם היא השתמשה בפצירה על מישהי עם פטרייה, שזה מדבק, היא תזרוק אותה אחר כך, אבל זה משהו שהלקוחה לא יכולה לדעת כמובן. אם השתמשו על מישהי שאין לה ציפורניים חולות זה זה לא מאוד קריטי לקחת פצירה חדשה כל פעם, כי היא נוגעת רק בציפורן ולא בעור מסביב כמו המכשירים עם הראשים המתחלפים. גם המברשת של הלק נוגעת רק בציפורן, ולא מחליפים אותה.

"חשוב להבין במחלות ציפורניים, כך שאם מגיעה מישהי חדשה והציפורן שלה לא בריאה, יש את הידע וההגינות להגיד שאי אפשר לעשות לה מניקור".

מה בנוגע לאיכות המוצרים? יש דרך לדעת אם הם טובים?

"יש סטיגמה שמי שמשתמשת במוצרים של חברות זולות בארץ מזלזלת בלקוחות שלה, אבל יש הרבה מוצרים של חברות זולות שהם טובים, זה לא משהו שהייתי פוסלת עליו. אני ניסיתי כל מיני מוצרים של מגוון חברות ומצאתי את אלה שהכי טובים ומתאימים עבורי".

שימו לב עד כמה נקי אצל המניקוריסטית,צילום: LEONARDO AI

איך אפשר לדעת שהחומרים הם כאלה שקיבלו רישיון משרד הבריאות?

"אם היא קנתה אותם בארץ אמור להיות רשום על הבקבוקים. אם קנו מאוקראינה למשל, זה לרוב מגיע בלי רישיון כי זה לא משהו שיובא לארץ ועבר את האישורים. אני לא אומרת שזה בהכרח לא טוב, יש חברות מוכרות שברוסיה ואוקראינה כולם משתמשים בהם. אבל לרוב, אם מדובר בבנות שהן עוסק מורשה, הן יעדיפו להזמין בארץ כדי להזדכות על המע"מ. מה שבטוח זה שלהזמין מעלי אקספרס וכאלה זה בטוח לא טוב".

מה לגבי ניסיון?

"ניסיון של הרבה שנים לא בהכרח מראה על עבודה טובה. בגדול זה תחום פרוץ, אז כן הייתי בודקת שהמטפלת למדה במקום מסודר. יכול להיות שלכאלה שלמדו בעצמן יהיו עבודות טובות, אבל הן פחות מבינות בבריאות הציפורן, בטכניקות חדשות, ובסוף חשוב לעשות השתלמויות בתחום כל הזמן, כי הוא תמיד מתפתח".

View this post on Instagram

A post shared by Shani Mizrahi (@shani__mizrahi)

מה את אומרת על הרעלים שאנחנו עלולים להיחשף אליהם במהלך הטיפול?

"יש כל כך הרבה דברים שאנחנו עושים שמרעילים לנו את הגוף, אנשים יוצאים לשמש בלי הגנה, מעשנים סיגריות... אז פעם בשלושה שבועות שבנות עושות לק ג'ל... ניחא. זה כל כך משפיע על התחושה הנפשית. בקורונה, למשל, כשכולם היו בסגר, בנות היו ממציאות אישורים שהן חיוניות כדי ללכת לעשות ציפורניים. זה חשוב גם לנפש. אז כל עוד לא מצאו שזה הורג אותנו, כנראה שכולנו נמשיך לעשות את זה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו