כל הדרך להודו: זה מה שעשתה עדן פינס

אם עוד לא שמעתם על הטרנד הוויראלי ששוטף את הרשת, אז הגיע הזמן להכיר את ASOKA, שחזור לוק מסורתי של כלות בהודו • פינס בינתיים ביטלה את החתונה, אבל מראה הכלה ההודית שלה הפך ללהיט עולמי

עדן פינס. צילום: ערן לוי

אם אתן בלוגריות ביוטי ומבלות שעות ארוכות מיומכן בטיקטוק, ודאי יצא לכן להיתקל בטרנד הוויראלי ששובר את הרשת ומגיע כל הדרך מבוליווד. הטרנד שצבר עד כה יותר מ-630 מיליון צפיות בטיקטוק לבד, מכונה Asoka או Asoka Makeup ומקורו כאמור בבוליווד. ההשראה לטרנד הוא מהסרט הבוליוודי Asoka בכיכובה של השחקנית קרינה קפור משנת 2001, ומהותו היא בעצם שחזור הלוקים המסורתיים של כלות בהודו כפי שאלה מוצגים בסרטים. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Eden Fines (@edenfines)

כמו בטרנדים שוברי רשת רבים, גם הטרנד הזה מגיע עם סאונד ויראלי שמלווה רבים מהסרטונים שמשותפים ברשת, כשבמקרה הזה מדובר בשיר “San Sanana" , אחד השירים המזוהים ביותר עם הסרט "Asoka" (שמאז התפרצות הטרנד זוכה גם הוא לפופולאריות מחודשת וצבר עד כה יותר מ-37 מיליון צפיות ביוטיוב) 

בחלק גדול מהסרטונים מתועדים גם מעברים דרמטיים המתחילים עם שוט של הפנים הנקיים מאיפור עד ללוק הסופי, כשהם מסונכרנים בתנועות מדויקות עם הסאונד המתנגן ברקע המלווה גם בהבעות פנים תיאטרליות.

@mirunasimina#asokatrend#indiamakeup#asokamakeup♬ suara asli - Sita Suwarnadwipa

כראוי ללוק בוליוודי, המראה הוא צבעוני וגדול מהחיים וכולל תכשיטים גדולים ולבוש צבעוני (בעיקר הסארי המסורתי) וכמובן איפור דרמטי המתאפיין בגוונים חמים ונועזים. העיניים תחומות באיילנר שחור עבה, כשעל הריסים תונח שכבה עבה של מסקרה והעפעפיים יזכו גם הם לשכבה עבה של צלליות לרוב בגוונים זהובים. הגבות עבות ומודגשות להעצמת המראה הדרמטי וגם השפתיים זוכות לטיפול דרמטי עם תוחם וליפגלוס ליצירת מראה חושני. על הפנים תונח שכבת בסיס בהירה שתלווה בסומק ורדרד וקונטורים כהים יונחו מתחת לעצמות הלחיים, המצח וקו הלסת.

@suwarnadwipa.mua#muatanggamus#fyp#explore#transisimakeup#bollywood♬ suara asli - Sita Suwarnadwipa

הטרנד הפך כאמור לוויראלי כשהוא מובל על ידי בלוגריות אופנה ומשפיעניות ברחבי העולם. בין הבולטות ניתן למצוא את Sita Suwarnadwipa המבוססת באינדונזיה שהסרטון שהעלתה (שיש הטוענים היה זה שהוביל להתפרצות הטרנד), צבר עד כה יותר מ-85 מיליון צפיות. גם בארץ הטרנד מתחיל לעורר עניין, כשסרטון שהעלתה עדן פינס בשיתוף עם המאפר נאור אראמי צבר נכון לעכשיו יותר מ-20 מיליון צפיות ואלפי תגובות מפרגנות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר