אביבית בר זוהר סוגרת את החנות בכיכר המדינה - זו הסיבה

בלייב גדוש נושאים פתחה כוכבת הריאליטי ואשת העסקים את הלב ונשאלה על זוגיות והורות, בין לבין היא גם התבקשה לעדכן מדוע החנות שלה בכיכר המדינה אינה פעילה בימים אלה • בשיחה קצרה עם "ישראל היום" בר זוהר הסבירה מה עומד מאחורי ההחלטה לסגור את החנות ואם מדובר בסגירה לצמיתות

אביבית בר זוהר. צילום: (ארכיון) רונן אקרמן

אביבית בר זוהר פצחה היום (ראשון) בלייב עם מאות אלפי עוקביה באינסטגרם, שם דיברה בפתיחות על הכמיהה לזוגיות ולהורות, ועל הסיבה שעומדת מאחורי הסרטון שבו הכריזה כי לא תצא עם גבר "נרקומן". באותו לייב נשאלה בר זוהר על ידי הגולשות גם על החנות שלה בכיכר המדינה שסגורה בימים אלה. 

"אני לא בהיריון, אבל תגידו אמן, אני מחכה. בשורות טובות אמן", אמרה בר זוהר בדקות הראשונות של הלייב שערכה. אני לא בזוגיות. אני מאחלת לעצמי להיות בזוגיות. אני מתפללת לבורא עולם שאני אהיה בזוגיות. זוגיות זה לא האישיו, אני יכולה להיכנס לזוגיות עוד רבע שעה. אני צריכה זוגיות שבאמת אני רוצה, שטובה לי ואני צריכה אותה. לסתם זוגיות הכי קל להיכנס. אני לא שם", הבהירה. כשאחת העוקבות העירה כי בגילה של בר זוהר היא החליטה לעשות ילדים לבד, בר זוהר השיבה בציניות. "כל הכבוד. מחיאות כפיים, תודה ששיתפת אותנו. אני לא חושבת שהחיים שלי הם עניינך".

אביבית בר זוהר, צילום: אור גפן

בר זוהר התייחסה גם לסרטון שבו הכריזה שלא תצא עם גבר נרקומן: "אני יכולה להעלות סרטון שאמרתי שאני לא יוצאת עם אנשים שעושים סמים ומבחינתי הם נרקומנים, ואז שולחים לי אנשים 'אביבית בכיתי בגללך', 'תתביישי לך'. אני דיברתי על אנשים שמתחילים איתי במועדונים והם מסטולים. אני דיברתי על אנשים במועדון שאני כאישה רווקה סובלת. אני לא מתחברת לאנשים שמעשנים. לא דיברתי על אנשים שזקוקים לזה מבחינה רפואית, דיברתי על אנשים שיוצאים למועדון ועושים סמים כדי להתמסטל, ואז הם באים וניגשים כי יש להם ביטחון עצמי באותו רגע ומאפשרים לעצמם לדבר איתי בצורה כל כך מגעילה.

"אני יושבת על הבר, הם לא עוזבים אותי, לא מרפים, מדברים שטויות, אפס אינטליגנציה. הם לא מבינים שהם עושים בדיוק את הפעולה ההפוכה איתי. ואז באותו יום הייתי בעוד מועדון ברוטשילד, וכשיצאתי התחילו לדבר איתי חבורה של גברים, התחילו לדבר שטויות, הבנתי שהם מסטולים. וזה היה קשה מאוד, עברתי לילה מאוד מאוד קשה. למחרת בבוקר עשיתי סרטון שאני לא רוצה שבן אדם שעושה סמים, שמבחינתי הוא נרקומן קשה, יפנה אליי. אני לא מעוניינת. אני אישה שמחפשת גבר שלא מעשן, שלא עושה סמים, שלא משתכר כמו אלכוהוליסט. רוצה מישהו להקים איתו בית טוב, כשר, אוהב, מכבד. זהו".

כשבר זוהר העידה על עצמה כי היא קשה מדי, נזרקה לעברה בתגובה הערה בנוסח "שחררי קצת, תהייה נשואה". לזה היא ענתה: "אני מעדיפה להישאר רווקה ולא לשחרר מהעקרונות שלי, ולא להתחתן ואז להתגרש כי נכנעתי לרצונות ולגבולות שלי. מעדיפה. לכל אישה וגבר יש סטנדרטים".  

בלייב בר זוהר נשאלה גם על חנות הקוסמטיקה שלה בכיכר המדינה, שנפתחה לפני שנה וסגורה בימים אלו, ועדכנה כי הסיבה היא הבנייה המסיבית בכיכר. בשיחה קצרה עם "ישראל היום" ביקשנו לדעת אם החנות סגורה לצמיתות. "סיימנו את החוזה, ואין צורך להאריך", השיבה בר זוהר. "כל כיכר המדינה בשיפוצים. קיימת חנות ברחובות".   

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר