יותר מידי בוטוקס? שחקניות סקס והעיר הגדולה חוטפות

שרה ג'סיקה פרקר העלתה תמונה עם השחקניות האייקוניות וקיבלה ריקושטים על השינויים שעשו בפנים שלהן

הקאסט הישן-חדש, צילום: מתוך האינסטגרם

צוות השחקנים של הסדרה המצליחה "סקס והעיר הגדולה" התאחדו בסוף השבוע האחרון למטרת צילומי הסדרה המצליחה והפופולרית, לקראת עונה חדשה שרבים מצפים לה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by SJP (@sarahjessicaparker)

הסדרה המדוברת תעלה תחת שם חדש: And Just Like That. שרה ג'סיקה פרקר, המגלמת את קארי ברדשו, שיתפה באינסטגרם שלה תמונה אמש (שבת) עם קאסט השחקניות האהוב, בהן סינתיה ניקסון (מירנדה הובס) וקריסטן סטיוארט (שרלוט יורק) שם כתבה "שוב ביחד. קריאת הטקסטים והתסריט של הפרקים הראשונים שלנו לסדרה, יחד עם כל החברים הוותיקים וחברי השחקנים החדשים המצטרפים שלנו, כמו גלידת סנדיי טובה".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by SJP (@sarahjessicaparker)

מלבד תגובות התרגשות והיסטריה מצד מעריצי הסדרה הפופולרית, נוספו גם תגובות רבות על מראה השחקניות. בין השאר, לשיערה הלבן של ניקסון ולפנים המתוחות של סטיוארט, שנראה כי עשתה לא מעט טיפולי בוטוקס ואסתטיקה.

מעריץ אחד כתב "מה קרה לשפתיים של שרלוט?", בעוד שמעריצה נוספת כתבה: "מה קרה לשיער של מירנדה? לא תיארנו לעצמנו שהנשים יראו בדיוק כמו לפני 12 שנה, אך המחזה של הנשים שהזדקנו ועברו שינויים בהחלט מעורר את השאלה האם היה זה רעיון טוב להחזיר את הסדרה האייקונית והמצליחה בעולם שהסתיימה בשיאה? או שזה יהרוס את החוויה שבה השאירו את הצופים? נאלץ לחכות ולראות".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by (@90s.inspiration)

בתמונות נוספות שהועלו לרשת נראה גם השחקן ווילי גרסון, המשחק את תפקיד סטנפורד בלאטש, חברו הטוב ביותר של קארי. השחקן המדובר פרסם את התמונה באינסטגרם האישי שלו, שם הוא כתב "והנה זה מתחיל".

פרקר בת ה-56 שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה תמונות נוספות, כשבאחת מהן רואים את שולחן העבודה שעליו מונחים התסריטים של הסדרה החדשה. ההפתעה המשמחת ביותר נחשפת באופן רשמי וסופי בתמונות, והיא החשיפה שמר ביג, בעלה של קארי, יופיע בעונה החדשה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Programming Insider (@programminginsider)

כידוע, השחקנית קים קטרל ששיחקה את דמותה האייקונית של החברה ואשת יחסי הציבור האופנתית סמנתה ג'ונס לא תחזור לסדרה בעקבות קרע ביחסים עם השחקנית והמפיקה הראשית פרקר. מסיבה זו נאלצו לשנות את שם הסדרה ולהפיק אותה מחדש תחת כותרת חדשה.

לסדרה המדוברת היו עוד כמה דמויות ראשיות מלבד ארבעת החברות הטובות, והם העיר ניו יורק ותעשיית האופנה כולה. "סקס והעיר הגדולה" הפכו לשם משנה לעיר הטרנדית בעלת המסעדות, חיי הלילה והשופינג הטוב בעולם, לצד מותגי האופנה הנחשבים ביותר.

במהלך העונות השחקניות הציגו סגנון אופנתי מובהק עם לוקים שהפכו לאייקונים ומדוברים בכל העולם, וזאת בזכות המלבישה פטרישיה פילד, שמאז כבר הפכה לכוהנת בתחומה וגם הייתה זו שהלבישה את השחקניות בסדרת הנטפליקס המצליחה "אמילי בפריז". מלבד הציפייה לעלילה מבדרת ורומנטית עם הדמויות האהובות עלינו, יש ציפייה עוד יותר גדולה למראות שילבשו על המסך. עד אז ניתן לעשות בינג' של הפרקים מחדש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר