"שישרפו מי שמזלזלים ככה בתורה": התפקיד החדש של רוני דלומי הצליח לעצבן את הגולשים

דלומי בישרה לעוקביה בהתרגשות שתגלם את דמותו של ינטל – אישה חרדית שמתחפשת לגבר כדי להגשים את חלומה ללמוד תורה • אבל הגולשים זעמו על התמונה שבה ראו, מסתבר, חילול הקודש • "אין גבול לטמטום האנושי", כתב אחד • לתגובות האלו השחקנית כנראה לא ציפתה

רוני דלומי , צילום: תום סיימון

השם ישמור: רוני דלומי הכריזה אתמול (שני) בחשבון האינסטגרם שלה בהתרגשות על התפקיד הראשי החדש שתגלם בתיאטרון הבימה – ינטל. "נראה לי שכבר אפשר להתרגש", כתבה למעריציה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ronidaloomi (@ronidaloomi)

הפרסום בעמוד הרשמי שלה גרף במהרה אלפי לייקים ועשרות תגובות מפרגנות, אבל בעמוד האינסטגרם של דוס סלבס הליהוק של דלומי הצליח לעורר דיון טעון, כשלא מעט גולשים יצאו נגדו בכעס.

מבצעים גדולים על ספא ופינוקים

"מה אתם חושבים על הליהוק", נשאלו העוקבים בעמוד, ואלו השיבו בצורה חדה שאינה מתפשרת לשני פנים. "שישרפו כל מי שמזלזל ככה בתורה", זעם גולש והוסיף: "מאחל להם שזה לא יעבוד ושכל מי שיש לו קשר לדבר הזה שישלם ביוקר".

"זה טמטום. חסרים שחקנים?", הוסיפו אחרים. "אלברט איינשטיין בעצמו אמר שאין גבול לטמטום האנושי", הוסיף בציניות גולש נוסף. "מפיקי הסרטים בישראל פשוט אובססיביים לחרדים ולשידוכים", כתב גולש נוסף כשאחרים ציינו כי התמונה של דלומי לבושה כדמות של ינטל מזכירה להם את הארי פוטר.

"ינטל" הוא סרט עטור שבחים זוכה גלובוס הזהב משנת 1983 בבימויה ובכיכובה של ברברה סטרייסנד. התסריט, שנכתב על ידי סטרייסנד יחד עם ג'ק רוזנטל, מבוסס על סיפורו של יצחק בשביס-זינגר "ינטל בחור ישיבה ו"הלילה השנים עשר" של שקספיר. זכה בפרס גלובוס הזהב.

במרכז הסיפור ינטל, נערה צעירה שמתקוממת נגד ייעודה וגורלה כאישה בחברה החרדית ומתחפשת לגבר כדי להגשים את חלומה ללמוד תורה. הבעיה מתחילה כשהיא בתחפושת אברך מתאהבת באביגדור אברך צעיר הנחשב לעילוי בישיבה שלו ובמקביל משודכת להדסה חברתה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר