הרב הראשי יוסף: "אלפי טילים זרקו עלינו, וברוך השם ניסים ונפלאות, בזכות הרמטכ"ל? בזכות בחורי הישיבות"

הרב הראשי לישראל, יצחק יוסף, נשא דברים בשיעור התורה השבועי שלו בירושלים • הרב הוסיף: "כשאמרתי את זה לפני כמה שבועות היו כמה ראשי ישיבות הסדר, כיפות סרוגות שתקפו אותנו בלי בושה, באיזו חוצפה? אני חוזר ואומר את זה ומי שלא מאמין הוא אפיקורוס"

הרב הראשי יצחק יוסף: "אלפי טילים זרקו עלינו וברוך השם ניסים ונפלאות - בזכות מי? הרמטכ"ל? בזכות בחורי הישיבות"// דר וסחרת הפקות

שיעורו השבועי של הרב הראשי לישראל' הרב יצחק יוסף לא מפסיק לספק אמירות מעוררות סערה.

הרב יצחק יוסף, צילום: יונתן זינדל

בשיעורו השבועי הקבוע שהתקיים גם הערב בשכונת היזדים בירושלים, דיבר הרב יוסף על האיומים הביטחוניים על ישראל, ירי הטילים מצפון ודרום והירי מאיראן.

לדבריו, "13 אלף טילים זרקו על המדינה שלנו, ברוך השם איזה ניסים ונפלאות היה לנו, בזכות מה זה? בזכות הרמטכ"ל? בזכות מי? בזכות בני התורה בני הישיבות, שיושבים ועוסקים בתורה. זו ההשקפה הנכונה".

הרב המשיך ואמר: "כשאני אמרתי את זה לפני כמה שבועות היו כמה ראשי ישיבות הסדר, כיפות סרוגות שתקפו אותנו בתקשורת בלי בושה ודיברו נגדנו. מדברים נגד רב בישראל? באיזו חוצפה. שלחו לי מכתבים ראשי הישיבות ההסדר שאני אחזור בי. אמרתי בשום פנים אני לא חוזר בי, אני חוזר ואומר את זה. כל מה שניצלנו במלחמה הזאת שאויבינו קמו עלינו הצפון והדרום כל הערבים החמסניקים וניצלנו מהם, בזכות מי זה? רק בזכות בני הישיבות והאברכים. הם מגנים על כל החיילים ועל כל עם ישראל. מי שלא מאמין בדבר הזה הוא אפיקורוס".

בנוסף, במהלך דרשתו דיבר הרב יוסף על משמעותה ההלכתית של ברכת הגומל אותה מברכים לאחר שנחלצים מצרה ואף שלח עקיצה לעבר עבירת התנועה שעבר לכאורה נהגו של השר בן גביר ביום שישי האחרון. עבירת תנועה שגרמה לתאונה קשה. "מי שעובר באור אדום, בפרט בדרך בינעירונית זה מסוכן", אמר הרב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר