בדרך למסיבה שבה נרצח: שר ברכה המפקידה את חייו בידי אלוהים

גופתו של יהודה בכר אותרה שישה ימים אחרי שנרצח • בסרטון שעלה לרשתות החברתיות רואים את יהודה שר ברכה, שאותה נהוג להגיד בתפילת הבוקר: "אלהי, נשמה שנתת בי טהורה היא, אתה בראתה, אתה יצרתה, אתה נפחתה בי, ואתה משמרה בקרבי ואתה עתיד לטלה ממני"

יהודה בכר ז"ל. צילום: ללא

התיעוד קורע הלב בדרך למסיבה: יהודה בכר ז"ל, שנרצח ברעים בשבת שעברה, פרסם בדרכו לבילוי סרטון שבו שר ברכה, שנהוג להגיד בתפילת הבוקר.

"אלהי, נשמה שנתת בי טהורה היא, אתה בראתה, אתה יצרתה, אתה נפחתה בי, ואתה משמרה בקרבי ואתה עתיד לטלה ממני" - הברכה מודה על החיים שאלוהים נתן לו ועל כך שיום אחד, הם עתידים להילקח. 

הלב נקרע: יהודה בכר ז"ל, שנרצח במסיבה ברעים, שר בדרכו לבילוי שממנו לא חזר // צילום: מתוך פייסבוק

משתמש בפייסבוק בשם גדעון איגרא כתב בפוסט: "מצרף פה הקלטות קצרות של יהודה בכר שאחרי שישה ימים מאז המסיבה גופתה נמצאה. ילד עם לב פתוח נפש עדינה ועיניים שמבקשות את היפה בכל אדם, בנו של צחי חברי האצילי הרגיש והחכם. העניקו לו בבקשה עוד מעט קיום בעולם הזה דרך עיינכם. וכן- עוד ישבו ימים בסליחה ובחסד ונלך ונרקוד בשדות". 

בכר, בן 24 מבית שמש, הובא למנוחות בשבוע שעבר. בכתבה ב"ישראל ביום" בשבוע שעבר, טרם נמצאה גופתו שוחח יואב לימור עם חברו שהגיע לחפש אותו. "אין לנו מושג אם הוא חי או מת, בארץ או בעזה", סיפר אוריאל. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר