אביבית בר זוהר בטוחה מתמיד: "לא מפחדת מאף אחד, בורא עולם והמלאכים שלו מאחוריי"

אושיית הרשת הזהירה את עוקביה משנאת האחים שגרמה בעבר לחורבן בית המקדש והפצירה בהם להביע את דעתם ללא פחד ומתוך אמונה שלמה בבורא עולם • "אין דבר שבורא עולם שונא יותר ממה שקורה עכשיו בעם, זה לא מעניין עכשיו ביבי לא ביבי"

אביבית בר זוהר: "בורא עולם והמלאכים שלו מאחוריי" // מתוך אינסטגרם

אביבית בר זוהר שכזכור מתחזקת ומשתפת לא פעם את מאות אלפי עוקביה בתהליך ובאמונה החזקה שלה בבורא עולם, פתחה אמש (ראשון) את המצלמה וביקשה לטעת גם בהם אמונה בבורא עולם כשהיא מפצירה בהם לקחת דוגמה ממנה ולא לפחד להביע את דעתם.

את הסטורי פתחה אביבית דווקא בדיון על מה שהגדירה כטרנד חדש שכינתה "רק לא ביבי", במסגרתו כך הסבירה כל הסלבס יוצאים לתקשורת ומביעים את דעתם הפוליטית אחרי שבמשך שנים שתקו וכעת הם זועקים להחלפתו של ראש הממשלה בגיבוי של התקשורת.

אביבית בר זוהר, צילום: באדיבות אביבית

בהמשך הסטורי הסבירה כי בורא עולם הביא את המבול בגלל שנאת אחים כמו זו שיש עכשיו בעם, והוסיפה ואמרה כמה המצב היום מזכיר את הימים הנוראיים האלה של שטנה ורעל. "על שנאת אחים נחרב בית המקדש והנה זה קורה שוב", הזהירה.

"אני אוהבת את העם שלי ואת המדינה שלי. אני רוצה לשמור עליה ואותי לא מעניין 'כן ביבי לא ביבי'. אותי מעניין שיש חטופים להחזיר, שצריך שלום בית 'ואהבת לרעך כמוך, אין דבר שבורא עולם שונא יותר ממה שקורה עכשיו בעם. תתעוררו. זה לא מעניין עכשיו ביבי לא ביבי.

"אני לא מפחדת מכלום. אפס פחד. אני מפחדת רק מבורא עולם ישתבח שמו. רק בורא עולם להודות לו. יותר מכל קמפיין שייתנו לי בתקשורת. תנסו את זה. אל תפחדו מאף אחד. רק מבורא עולם. אפס פחד", אמרה. "תראו כמה מקללים אותי על הדעות שלי. מה אכפת לי. אני שמה עליהם פס ארוך ארוך ענק ועצום כי יש לי את בורא עולם עם צבא של מלאכים מאחוריי. הנה הם פה. ממש לא השתגעתי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר