הסתיים הדיון בוועדה לבחירת שופטים: הוועדה מינתה יותר מ-70 שופטים ושופטות לבתי משפט השלום, ובהם בתי משפט לתעבורה, למשפחה ולנוער. כל נשיאי השלום קודמו לשופטים בבית המשפט המחוזי, בהם השופט מנחם מזרחי. כך אישרה הערב הוועדה למינוי שופטים. נציגי לשכת עורכי הדין וח"כ קארין אלהרר (ביחד) נמנעו, שאר נציגי הוועדה ונציגי הקואליציה הצביעו בעד.
