דסק החדשות

מזכ"ל חיזבאללה: "ההסכם עם ישראל אינו תקף"

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה נעים קאסם בהצהרת תגובה להסכם בין ישראל ללבנון: "אמרנו לשלטון (הלבנוני) כי המשא ומתן הישיר הוא ויתורים בחינם עבור ישראל. הפגישות האלה כפו כניעה מוחלטת לדרישות התוקפנות והתכתיבים הישראליים-אמריקניים". עוד הוסיף קאסם: "יש להחליף את ההסכם עם ישראל במזכר ההבנות בין ארה"ב לאיראן".