דסק החדשות

ויכוח חריף בקבינט המדיני-ביטחוני על מדיניות צה"ל בלבנון

בצל ההגבלות האמריקניות על הלחימה, התכנס אמש הקבינט מדיני-ביטחוני. רה"מ נתניהו הבהיר כי החיילים מגיבים לכל איום מיידי, אך בן גביר תקף - "אם רואים את חיזבאללה מתחמש, למה לא מפרקים אותם? יש הזדמנות להקריס את ההסכם ולכסח במאות מטרות"; סטרוק: "החיילים מרגישים כמו במטווח". הרמטכ”ל בדיון: "אתם רציתם הפסקת אש".