דסק החדשות

הנשיא הרצוג חנך מועדון לגיל השלישי במטולה: "בואו לצפון"

נשיא המדינה יצחק הרצוג, התארח היום במטולה. במהלך הסיור קיים מפגש עם חברי מליאת המועצה וציין: "המקומות האלה לאורך הגבול הם שמגנים על מדינת ישראל, הם החזית שצריכה להיות לב המדינה". הנשיא אף חנך יחד עם ראש מועצת מטולה דוד אזולאי את מועדון "חברותא" המחודש לגיל השלישי - כחלק מהמאמץ הרחב להשבת החיים האזרחיים והקהילתיים למסלולם.