קנדה: נציג יהודי במוזיאון התפטר במחאה על תערוכה העוסקת בנכבה

הנציג היהודי היחיד בחבר הנאמנים של המוזיאון הקנדי לזכויות אדם, מארק ברלין, התפטר מתפקידו במחאה על כוונת המוסד להציג תערוכה חד צדדית העוסקת בנכבה. כך הודיע ברלין במכתב רשמי שהגיד לשר הזהות והתרבות הקנדי, מארק מילר. ברלין הסביר כי הנהלת המוזיאון דחתה את פניות הקהילה לקחת חלק בעיצוב התערובה ובחרה להציג את עקירת הפלסטינית ב-1948 ללא הקשר היסטורי הולם.