עכשיו זה רשמי: ארה"ב ביטלה את הסנקציות על הנפט האיראני

הודעת משרד האוצר האמריקני על הסרת הסנקציות על נפט האיראני, צילום: רשת X
משרד האוצר האמריקני הודיע על מתן פטור זמני מהסנקציות, המאפשר ייצור, מכירה והובלה של נפט גולמי ממקור איראני עד 21 באוגוסט 2026. ההיתר כולל גם פעולות לוגיסטיות נלוות ותשלומים בדולרים, אך מוגבל ואינו חל על גורמים ויעדים מסוימים.