מזכ"ל חיזבאללה: "לא נקבל אף הפרה מצד ישראל"

מזכ"ל חיזבאללה נעים קאסם הצהיר היום כי ארגון הטרור "לא יקבל אף הפרה, ויתייחס אליה כפי שיראה לנכון. גמרנו אם מה שהיה לפני 2 במארס". בהמשך לכך, הוא קרא לשלטון בלבנון "להפיק תועלת ממזכר ההבנות בין ארה"ב לאיראן". על רקע הסנקציות של ארה"ב נגד מועמד חיזבאללה לשעבר לנשיא לבנון, קאסם אמר כי הוא "מצדיע" לפוליטיקאי הנוצרי סולימאן פרנג'ייה.