שגריר ארה"ב בישראל, מייק האקבי, מגבה את תקיפות צה"ל בדרום לבנון. ברשת X כתב האקבי: "שר החוץ הצרפתי אמר שישראל צריכה להפסיק את המכות על חיזבאללה. האם צרפת מקבלת את כל המידע שלה מחיזבאללה? אתמול בלילה, ארבעה מחייליה של ישראל נהרגו. ישראל מכה כשהיא מותקפת - אלה העובדות שהביא השגריר יחיאל לייטר. הפסקת אש מתרחשת כשחיזבאללה מפסיק לירות ולהרוג".