דסק החדשות

גרמניה ואוקראינה חתמו על הסכם הגנה נגד טילים בליסטיים

אוקראינה וגרמניה חתמו על הסכם בנוגע ליכולות הגנה נגד טילים בילסטיים, כך עדכן הנשיא וולודימיר זלנסקי. בנאום בפגישה של קבוצת הקשר להגנת אוקראינה ("קבוצת רמשטיין"), אמר זלנסקי כי אוקראינה זקוקה בדחיפות לארטילריה ארוכת טווח ולכטב"מים. מוקדם יותר הבהיר שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב כי ארצו תבצע "תקיפות מתואמות ומסיביות באופן קבוע" נגד אוקראינה.