משרד הבריאות: "לא נאפשר להפוך את המטופלים לכלי במו"מ"
המנכ"ל פרופ' חזי לוי יצא נגד דרישת בתי החולים הציבוריים ממד"א שלא להפנות אליהם חולים • "מדובר בהוראה חסרת תוקף", כתב
,עודכן
מחאת בתי החולים הציבוריים:מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, יצא נגדהדרישה ממד"אלא לפנות מטופלים למוסדות אלה מיום ראשון.
"ההוראה שהוצאתם חסרת תוקף ואינה עומסת בנוהלי משרד הבריאות", כתב לוי במכתב תקיף ששיגר למנהלים היום (חמישי). "פינוי המטופלים אליכם יימשך כסדרו, וזאת בצד המשך המאמצים להסדרת הסוגיות התקציביות".
מחאת בתי החולים, היום // צילום: יוני ריקנר
עוד כתב: "אני מודע לקשיים התקציביים שאתם חווים. שר הבריאות ואני עוסקים בנושא באינטנסיביות מול משרד האוצר, אולם לא נוכל לקבל מצב שבו מטופלים משמשים ככלי במשא ומתן".
כזכור,מחאת בתי החולים הציבורייםהחלה לפני כשבוע, וזאת לאור סירוב משרד האוצר לנהל משא ומתן רציני להגדלת התקציב של אותם מוסדות ובשל המחסור החמור במשאבים. בתי החולים המדוברים הםהדסה, שערי צדק, לניאדו, מעייני הישועה, האנגלי, הצרפתי והמשפחה הקדושה. החל מאתמול הםעברו למתכונת חירוםוביטלו ניתוחים לא דחופים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו