ראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות הודיעה כי תסיים את תפקידה

ד"ר ורד עזרא הגישה את התפטרותה לאחר כשבע שנים בתחום • בשנה וחצי האחרונות היא הובילה את נושא מוכנות מערכי האשפוז השונים בארץ והטיפול בקשישים חולי הקורונה • מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ׳ נחמן אש: "מודה על המסירות בעבודתה, לילות כימים, לאורך משבר הקורונה"

דר' ורד עזרא , צילום: יוסי זליגר

ד"ר ורד עזרא, ראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות, הודיעה היום (חמישי) למנכ"ל משרד הבריאות על החלטתה לסיים את תפקידה לאחר כשבע שנים בתפקיד.

ד"ר עזרא הגיעה למשרד הבריאות מייד עם פרישתה מחיל הרפואה, בשנת 2013. בשבע השנים האחרונות כיהנה כראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות. במסגרת תפקידה הובילה תוכניות לאומיות רבות, בהן התוכנית למניעת זיהומים, התוכנית לשיפור הטיפול בפגיות, שיפור הטיפול בחדרי המיון (לרבות שילוב עוזרי רופא במיונים), ועוד. כמו כן, הובילה ד"ר עזרא את התוכנית הלאומית לתוספת מיטות בבתי החולים, חיזוק הקהילה ומערך אשפוזי הבית.

בשנה וחצי האחרונות עסקה במוכנות של מערכי האשפוז השונים, הקהילה והטיפול בקשישים חולי הקורונה במתארים השונים.

ד"ר עזרא סיכמה את התקופה כתקופה רווית עשייה, בה קודמו תוכניות שיעצבו את המערכת כולה בשנים הבאות. "אני מודה לכל אחד ואחת מהאנשים שעבדתי איתם; לעובדים המסורים של מערכת הבריאות, משרד הבריאות וחטיבת הרפואה".

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ׳ נחמן אש, הודה לד"ר על השנים הרבות בהן שירתה את הציבור נאמנה במערכת הבריאות, וקידמה נושאים רבים - ועל מסירותה בעבודתה, לילות כימים, לאורך משבר הקורונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר