אחרי 5 שנים בתפקיד: המשנה למנכ"ל משרד הבריאות ספי מנדלוביץ' עוזב

טלטלה בצמרת מערכת הבריאות: ד"ר ספי מנדלוביץ', המשנה למנכ"ל משה בר סימן טוב, הודיע על עזיבה - ויעבור להנהלת "שערי צדק" • פרישתו של מי שהוביל את קיצור תורנויות המתמחים והיערכות החירום מצטרפת לעזיבתן של ד"ר שרון אלרעי פרייס ואיילת גרינבאום אריזון

ד"ר ספי מנדלוביץ'. צילום: מישל אמזלג, לע"מ

‏רעידת אדמה במשרד הבריאות: ד"ר ספי מנדלוביץ', המשנה למנכ"ל משרד הבריאות ב-5 השנים האחרונות, הודיע היום (ראשון) על פרישה. לאחר תקופת צינון, מנדלוביץ' יחל את תפקידו החדש כבכיר בהנהלת בית החולים "שערי צדק".

‏ד"ר מנדלוביץ' נחשב לבעל יחסי אמון מלאים עם מנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב ומי שהוביל שורה של נושאי ליבה במשרד, בהם, היערכות המשרד לשעת חירום, קיצור תורנויות הרופאים המתמחים, מאבק בפרסומים כוזבים, ונושאי תכנון כח אדם במשרד הבריאות.

תפקיד המשנה למנכ"ל משרד הבריאות הוגדר כמשרת אמון עד לכהונתו של מנדלוביץ׳. השאלה כעת היא האם בחודשים הספורים, עד לבחירות, ימונה לתפקיד איש אמון או מינוי מקצועי.

‏עזיבתו של מנדלוביץ', שצפויה לקרות כבר בשבועות הקרובים, מצטרפת לעזיבת שתי בכירות נוספות - סמנכ"לית תכנון כלכלי ואסטרטגי איילת גרינבאום אריזון וראשת שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס (שעזבה לפני כ-4 חודשים).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר