בין הנפגעים באשתאול: אם ובנה שפונו מביתם לאחר האסון בבית שמש
19 נפגעים פונו מהזירה לבית החולים, בהם ילדים ונפגעי חרדה • פגיעת שבר יירוט גרמה לנזק למבנים, לבית כנסת ולעשרות כלי רכב • האם והנער, שפונו לאחר שביתם נהרס בפגיעה שבה נהרגו תשעה בני אדם, נפצעו שוב באירוע הנוכחי
Your browser doesn’t support HTML5 audio
אם ונער מבית שמש, שביתם נהרס בתחילת המלחמה כתוצאה מפגיעת טיל ששוגר מאיראן, נפצעו היום (שבת) באורח קל בזירת הנפילה במושב אשתאול - לאחר שפונו לשם בעקבות האירוע הקודם.
השניים נמנים עם 19 נפגעים שפונו מהזירה לבית החולים הדסה עין כרם. כלל הנפגעים מוגדרים במצב קל וסובלים מחבלות, פגיעות הדף ופגיעות חרדה, בהם חמישה ילדים עד גיל 15.
האירוע באשתאולהתרחש בשעות הצהריים, לאחר שיגורים מאיראן לעבר אזור המרכז והשפלה. פגיעת שבר יירוט במושב, הממוקם צפונית לבית שמש, גרמה לנזק משמעותי למספר מבנים, בהם בית כנסת שנהרס, ולעשרות כלי רכב שנפגעו. צוותי הצלה שהגיעו למקום העניקו טיפול לפצועים בזירה, כאשר חלקם נפגעו מחפצים שהתעופפו ומהדף הפיצוץ.
מוקדם יותר תיארו כוחות החירום את הזירה כרחבת היקף, עם פגיעה במספר מוקדים ונזק סביבתי נרחב, לצד סריקות לשלילת לכודים.
ביתם נהרס בפגיעה הקטלנית בבית שמש
האם והנער שנפצעו היום נמנים עם תושבים שביתם נפגעבאירוע הקשהשאירע לפני כארבעה שבועות בבית שמש, אז פגע טיל ישירות בשורת מבנים בעיר.
באותה פגיעה נהרגו תשעה בני אדם ונפצעו עשרות, כאשר אחד המוקדים הקשים היה מקלט ציבורי שספג פגיעה ישירה וקרס. מהבדיקות עלה כי עוצמת הפגיעה הובילה לפריצת המיגון ולנזק נרחב למבנים בסביבה .
בעקבות האירוע פונו תושבים מבתיהם - בהם גם האם והנער - ומאז שהו מחוץ לביתם. היום, כאמור, נפגעו שוב, הפעם בזירת הנפילה באשתאול.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
