מצדיעים ליתומי המלחמה: הערב המיוחד של ארגון אלמנות ויתומי צה"ל
האירוע החגיגי התקיים במעמד רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג ובכירי הארגון • המשנה למנכ"ל בית חולים שיבא, פרופסור איתי פסח, קיבל אות הוקרה על הטיפול בשורדי השבי שחזרו מהמנהרות בעזה
Your browser doesn’t support HTML5 audio
ארגון אלמנות ויתומי צה"ל קיים אמש (שני) ערב הצדעה לאלמנות ויתומי המלחמה, במעמד רעיית נשיא המדינה - הגב' מיכל הרצוג, נשיא אגודת הידידים של ארגון אלמנות ויתומי צה"ל וראש המוסד לשעבר יוסי כהן ורעייתו איה כהן, יו"ר ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, עו"ד זהבה גרוס-מידן ומנכ"ל ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, שלומי נחומסון.
האירוע החגיגי התקיים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב והוקיר את גיבורי המלחמה. במסגרת ערב ההצדעה, בחר ארגון אלמנות ויתומי צה״ל להעניק לראשונה את אות ההוקרה "הנני" לפרופ' איתי פסח, המשנה למנכ"ל המרכז הרפואי שיבא תל השומר, ומנהל בית החולים אדמונד ולילי ספרא לילדים על מסירותו יוצאת הדופן בטיפול בחטופים ששבו מן השבי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
![[object Object]](/wp-content/uploads/2021/01/27/08/מורידים.-נכנסים.-מתאהבים.-דף-כתבה-מובייל.png)