איך ייראה עתיד הרפואה בראי הבינה המלאכותית?

בוועידת ארגון "למענכם" במכון ויצמן שתועבר בשידור ישיר ב"ישראל היום" יוצגו מודולים חדשניים של AI המשנים את פני האבחון הרפואי

תשנה את עולם הרפואה? . צילום: Getty Images

בכירי מערכת הבריאות בישראל ונציגי חברות הטכנולוגיה המובילות ייפגשו היום (רביעי) אחר הצהריים בוועידה השנתית של ארגון "למענכם" במכון ויצמן, שתתקיים תחת הכותרת "הבינה המלאכותית בשירות הרפואה".

מכון ויצמן למדע, צילום: יוסי זליגר

בוועידה יוצגו מודולים חדשניים של בינה מלאכותית המשנים את פני האבחון הרפואי, תוך חיסכון ניכר בזמן וייעול מקסימלי של המערכת הרפואית. למעלה מ־500 רופאים, מנהלי בתי החולים, נשיאי האוניברסיטאות בישראל, אקדמאים, חוקרים, מומחי טכנולוגיה ובכירי ענף ההייטק ישתתפו בוועידה. בין חברי הפאנלים והמרצים יהיו מנכ"לי החברות המובילות בעולם בתחום הבינה המלאכותית: מיקרוסופט, גוגל, צ'ק פוינט וכן מובילאיי.

כנס בינה מלאכותית בשיתוף "למענכם" ומכון ויצמן, צילום: "למענכם" ו"מכון ויצמן"

גולת הכותרת של הוועידה הוא מושב שיעסוק בהגדרה מחדש של שירותי הבריאות בעזרת כוחה של הבינה המלאכותית, במהלכו תוצג הדגמה חיה של פעולת הבינה המלאכותית בתחומי הרפואה. את המושב יוביל ד"ר גדי נוימן סגן נשיא הארגון, שרק לאחרונה מונה ליו"ר ועדת המחקר והפיתוח ב"למענכם".

הרב ערבליך, יו"ר ארגון "למענכם", צילום: באדיבות "למענכם"
 

"זו הפעם הראשונה, בה יתקבצו על במה אחת מפתחי ויזמי ה-AI הבכירים ביותר בארץ ובחו"ל, לצד בכירי מערכת הרפואה - אנשי השטח - שמכירים את הענף המעשי והיישומי ומסייעים לאנשי ה־AI לפתח את המערכות תומכות ההחלטה", אמר חתן אות הנשיא ויו"ר "למענכם" יוסי ערבליך. הוועידה תשודר בשידור חי באתר "ישראל היום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר