לפני מספר חודשים החלה ליפמוטור לשווק את ה-C10 בגרסת פלאג-אין עם מנוע בנזין המשמש כמאריך טווח, וכעת מגיעים דגמי 2026 החשמליים של ה-C10 שעברו שורת שיפורים שאמורים להפוך אותו לשימושי יותר ותחרותי יותר.
השיפור המשמעותי בדגמי 2026 של ליפמוטור C10 התבצע במערכת הטעינה וארכיטקטורה החשמלית של הרכב. מעכשיו הדגמים תומכים בטעינת AC תלת-פאזית בקצב של 11 קילוואט. דגמי מה-Long Range וה-Performance מציעים מעתה ארכיטקטורת 800V עם תמיכה בטעינה מהירה בקצב של 184 קילוואט.
גרסת הכניסה נותרה עם שילוב של מנוע אחורי בהספק של 215 כ”ס וסוללת 69.9 קוט”ש המספקת טווח נסיעה 424 ק”מ. לגרסת ה-Long Range שמעליה ישנו מנוע משודרג בהספק של 299 כ”ס, מה שמאפשר לתאוצה ל-100 קמ”ש להתקצר מ-7.5 שניות בגרסת הבסיס ל-6.6 שניות עם מהירות מרבית שצמחה מ-170 ל-190 קמ”ש. בגרסה זו ישנה סוללת 81.9 קוט”ש האמורה לאפשר טווח נסיעה מרבי של 510 ק”מ. גרסת ה-Performance שהצטרפה להיצע מצוידת בשני מנועים חשמליים בהספק משולב של 598 כ”ס ו73.4 קג”מ עם הנעה כפולה, כשהתאוצה ל-100 קמ”ש מתקצרת בגרסה זו ל-4 שניות בלבד כשהמהירות המרבית נותרת על 190 קמ”ש. הסוללה הגדולה מותקנת גם בגרסה זו, כשטווח הנסיעה מתקצר ל-437 ק”מ.

המחירים של ליפמוטור C10 המעודכנת נותרו ללא שינוי. מחיר גרסת הכניסה עומד על 170 אלף שקלים כשהיא מגיעה ברמת גימור “Style” הכוללת בין היתר מושבים מתכווננים חשמלית, ריפוד עור סינטטי, מצלמות 360, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הסלולרי וחישוקים קלים. מחיר גרסת ה-Long Rane עומד על 185 אלף שקלים, מחיר זהה לרמת גימור Design בדגמים היוצאים כשכאמור כעת ישנו מנוע חזק יותר וסוללה מוגדלת. גרסה זו מציגה גם רשימת אבזור דומה לדגם היוצא, עם תוספת של חימום ואוורור במושבים, חימום לגלגל ההגה, דלת תא מטען חשמלית, תאורת אווירה וחישוקי 20 אינץ’.

גרסת ה-Performance החדשה של ליפמוטור C10 מגיעה ברמת גימור זהה לזו של גרסת ה-Long Range, כשמחירה נקבע על 210 אלף שקלים. כל הגרסאות מצוידות במפרט בטיחות אקטיבי מלא הכולל לצד 7 כריות אוויר גם בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב, בלימה אוטונומית ג בנסיעה לאחור ומערכת למניעת מעבר נתיב בזיהוי תנועה בשטחים מתים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו