הדבר האמיתי: אלאיה בקמפיין ל-SKIMS

הדוגמנית ויוצאת "האח הגדול" עושה את זה ובענק והצטלמה הבוקר לקמפיין המותג - שעמד במרכזו של אחד הריבים המפורסמים שלה בבית "האח הגדול"

אלאיה הוף לצילומי קמפיין למותג סקימס באתר טרמינל איקס , דימה טליאנסקי
אלאיה הוף לצילומי קמפיין למותג סקימס באתר טרמינל איקס. צילום: דימה טליאנסקי

אחד הרגעים הזכורים ביותר של אלאיה הוף בבית "האח הגדול" העונה הייתה המריבה שלה עם הדיירת מאי ערב, לאחר שזו טענה כי דיגמנה למותג "סקימס" של קים קרדשיאן. מאי טענה שהיא דיגמנה למותג, ואלאיה שלא התרשמה קבעה ש"היא ממציאה דברים".

מאי התעקשה' אלאיה כעסה והדרמה עשתה את שלה. מאז, לפחות על פני השטח, השתיים סגרו את הסכסוך. אחרי שנודע ל-"For Real" שהוף תצטלם לקמפיין של המותג בישראל, הבוקר (א') הדוגמנית הצטרפה לראשונה לצילומי קמפיין למותג "סקימס" בהובלתה של דיאן שוורץ לאתר טרמינל איקס ביבוא מקביל.

אלאיה הוף לצילומי קמפיין למותג סקימס באתר טרמינל איקס, צילום: דימה טליאנסקי
אלאיה הוף לצילומי קמפיין למותג סקימס באתר טרמינל איקס, צילום: דימה טליאנסקי
אלאיה הוף לצילומי קמפיין למותג סקימס באתר טרמינל איקס, צילום: דימה טליאנסקי

בעקבות השיח על המותג בבית "אח", נודע כי "סקימס" הפך למותג שמוכר בכל בית בישראל והמריבה המתוקשרת סיפקה לו חשיפה בשווי 5,069,440 מליון שקלים ברשתות החברתיות. תוסיפו לזה 482,000 שווי חשיפה בתקשורת המסורתית, ותקבלו חשיפה של 5.5 מליון למותג - שלא מוציא שקל בישראל. 

אלאיה הוף לצילומי קמפיין למותג סקימס באתר טרמינל איקס, צילום: דימה טליאנסקי

בריאיון לפודקסאט "BIG CHIC" מבית "For Real" סיפרה הוף על התקרית: "אמרתי לה 'אחותי, זה יצא מפרופורציה. סורי. יכולתי להתעסק במיליון דברים אחרים'. בכלל, הבית הוא בית שכולם טועים שם. בין אם תראו את זה על בטלוויזיה או לא, כל אחד טועה שם. יש שם הרבה אנשים שלא לוקחים אחריות על המעשים שלהם. לפחות יכולתי להיות בן אדם גדול ולקחת אחריות על המעשים שלי. וואלה סורי, יצאתי לא טוב, מצטערת שפגעתי בה ומצטערת בך, לא רציתי שתיפגעי, לא מכירה אותך מלפני, אנחנו בבית ומה שבחוץ לא רלוונטי, מה שאכיר ממך פה זה העיקר אז כן, באסה שיצא ככה. כבר הכיתי חטא על פשע".

מתוך BIG CHIC

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...