5.5 מיליון: הריב בין מאי לאלאיה שווה הון

הקרב בין מאי ערב לאלאיה הוף ב"האח הגדול" הפך מוויכוח על מותג ההלבשה של קים קרדשיאן לקרקס ויראלי ששווה מיליונים. בדקנו כמה מיליונים בדיוק

מאי ערב ואלאיה הוף מ"האח הגדול". צילום: רן יחזקאל

רק ב"האח הגדול" יכולים לריב על הלבשה תחתונה של קים קרדשיאן כאילו מדובר בכיסא ראש הממשלה.

בשבוע שעבר הפכו הדיירות שהיו חברות לאויבות. במרכז הסכסוך: מאי ערב טוענת שהיא עבדה עם המותג הבינלאומי skims של קים קרדשיאן בעוד אלאיה הוף טוענת שהיא משקרת.

מאי ערב בחנות של SKIMS בלוס אנג'לס, צילום: באדיבות סוכנות Image

הוויכוח נמשך ארבעה ימים כאילו אין מלחמות בעולם, אבל מנצחת יש רק אחת - וזו לא אף אחת מהן.

כמה שווה ויכוח בבית האח?

הדיון הלוהט הפך לנושא סיקור מרכזי באתרי הבידור וברשתות החברתיות. צופי התוכנית רצו לדעת אם מאי השתתפה בתצוגה של Skims, כפי שהצהירה, או לא, והמותג זכה לעשרות אזכורים ברשתות החברתיות ובתקשורת המסורתית.

על פי נתוני ״יפעת ויגו״ קיבל המותג חשיפה בשווי 5,069,440 מליון שקלים ברשתות החברתיות. תוסיפו לזה 482,000 שווי חשיפה בתקשורת המסורתית, ותקבלו חשיפה של 5.5 מליון למותג - שלא מוציא שקל בישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו