אם השם SKIMS מצלצל מוכר, זה לא רק בזכות קים קרדשיאן בעונה האחרונה של האח הגדול, אחת המריבות המפורסמות בין אלאיה למאי התמקדה בדיוק בזה: מאי טענה שהיא דיגמנה למותג, ואלאיה שלא התרשמה קבעה ש"היא ממציאה דברים".
מאי התעקשה אלאיה כעסה והדרמה עשתה את שלה. מאז, לפחות על פני השטח, השתיים סגרו את הסכסוך. אבל כעת נודע ל-For Real שהוף תצטלם לקמפיין של SKIMS בישראלבייבוא מקביל דרך טרמינל איקס. ניחשתם נכון: קמפיין ראשון למותג המדובר בארץ.
הוויכוח ששווה הון
כזכור כפי שפרסמנו, הדיון הלוהט הפך לנושא סיקור מרכזי והמותג זכה לעשרות אזכורים ברשתות החברתיות ובתקשורת המסורתית. על פי נתוני ״יפעת ויגו״ קיבל המותג חשיפה בשווי 5,069,440 מליון שקלים ברשתות החברתיות. תוסיפו לזה 482,000 שווי חשיפה בתקשורת המסורתית, ותקבלו חשיפה של 5.5 מליון למותג.
גם דיאן שוורץ על הסט
הקמפיין ייערך כאמור ב־3 באוגוסט, וצפויה להשתתף בו גם הדוגמנית דיאן שוורץ שהיא הפרזנטורית הרישמית. מההפקה נמסר: ״אלאיה נמצאת במגעים, דיאן היא הפרזנטורית הרישמית ואלאיה אולי תצטרף אליה לקמפיין״.




