אתגר ההר של בורגר קינג // צילום: יחצ // אתגר ההר של בורגר קינג

טעמנו: האתגר הכשר החדש של ברגר קינג

תחליף גבינה על המבורגר כבר ראינו, בייקון הודו על המבורגר כבר ניסינו • ערימה של 5 קציצות עם שני הנ"ל? טרם פגשנו • התמודדנו עם האתגר וזו דעתנו

אחרי לא מעט שמועות, רשת ברגר קינג משיקה, החל מיום שלישי הקרוב, את האתגר החדש והמסקרן שלה, שפונה בעיקר לקהל הדתי, אך לא רק.  מדובר בקציצת בקר רגילה ועליה בייקון הודו, אותו השיקו בחברה בשנה שעברה והפך מהר מאוד לפופולרי ומבוקש. בנוסף, במקום גבינה אותה אי אפשר לאכול מטעמי כשרות, מגיעה סוג של "פייק צ'דר", גבינת צ'דר טבעונית העשויה ממרכיבים טבעיים. 

אז איפה האתגר אתם שואלים? ההמבורגר החדש הוא למעשה "הר בורגר", כלומר נמכר עם בין שלוש לחמש קציצות בלחמניה, כשבין כל לחמניה פרוסת תחליף צ'דר וחתיכות חלפיניו חריפות, רוטב מלך עשיר ומעל הכל, אותו בייקון הודו פופולרי.

הפרזנטור של ברגר קינג, כוכב הרשת החרדי הצעיר מלך זילברשלג, מוביל את הקמפיין בפרסומת חדשה ומושקעת שצפויה לעלות גם כן בתחילת השבוע. בסניפי הרשת הכשרים כבר נרשם לא מעט ביקוש למנה החדשה, שתימכר גם בסניפי הרשת הלא כשרים לצד המנות הרגילות. 

אז מה הטעם אתם שואלים? ניגשנו לסניף עם טועם שומר כשרות, שלדבריו, "חלם כל חייו על צ'יזבורגר עם בייקון" והוא נשמע די באופוריה: "אחרי כל כך הרבה שנים של באסה וקנאה, שמחתי סוף סוף לקבל את הדבר הכי קרוב שאפשר לצ'יזבורגר עם בייקון וצ'יפס. בלי קשר, הקציצה של ברגר קינג השתדרגה והיא טעימה מבעבר, השילוב יחד עם הבייקון הודו, שמזכיר מעט פסטרמה, ותחליף הגבינה הכשר שמזכיר צ'דר, עשו את העבודה ובהחלט זכיתי לארוחה יותר מראוייה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו