סוכריות M&M’s, או לפחות הגרסאות המונפשות שלהן שמתנוססות על האריזות והמרצ'נדייס, זוכות למייקאובר אופנתי, נפשי וקצת פחות סקסיסטי, "כדי ליצור עולם חברתי מכיל שבו כולם ירגישו שייכים", לדברי יצרנית הממתקים מארס-ריגלי, האחראית בין היתר גם למותגים טוויקס, באונטי, סניקרס ומסטיק אורביט. כמו כן הוסיפה החברה כי "אופיין של הדמויות יעודכן על מנת להדגיש את חשיבות ערך הביטוי עצמי ואת כוחה של הקהילה".
• מבצעים מעולים במסעדות בכל הארץ
מתוך שש הדמויות, השינויים המשמעותיים ביותר קשורים לשתי סוכריות שהוצגו כנשים: הסוכרייה הירוקה, שעד היום נעלה מגפי גוגו לבנים, גבוהים ויש שיגידו פרובוקטיביים, תנעל מעתה סניקרס קלילות, "שישקפו את הביטחון העצמי הטבעי שלה". גם הסוכרייה החומה והממושקפת המירה את נעלי עקב הסטילטו שלה בנעלי עקב מעט יותר נוחות, והשתיים יהפכו להיות חברות אוהבות ומפרגנות ויזנחו את היריבות המרה שאפיינה אותן עם השנים. גם הריסים של שתי הבנות יעודנו, והאיפור שלהן יהיה סולידי יותר.
מבוא לפסיכושוקולוגיה
רגע, יש עוד: הממתק הכתום, שמוצג בדרך כלל כטיפוס די לחוץ וחסר ביטחון, סוף-סוף "ילמד לקבל את האני האמיתי שלו, חרדות והכל", ואילו ידידו האדום, מנהיג החבורה שעד לאחרונה היה בחור ציני ודי דוש חייבים להודות, "יהיה פחות שתלטן ונחמד יותר לחבריו", לטענת החברה. הבדל גורף נוסף, אם כי מורגש פחות, הוא שידיהן ורגליהן של כל הדמויות, שעד כה היו צבועות בגוון "עור" אחיד, ייצבעו בגוון בהיר שיותאם לצבע הקליפה של כל אחת מהסוכריות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנוView this post on Instagram