מקדונלד'ס | צילום: איי.פי

"הנקמה" של מקדונלד'ס: לקוחה ביקשה המבורגר חדש וקיבלה אותו מלא במלח

ההמבורגרים של סמנתה ומשפחתה התקררו, ולאחר שקיבלו מנות חדשות, גילו שכבות של מלח ופלפל • "למה להתנקם בילד בן שלוש?", שאלה אם המשפחה • ברשת המזון המהיר מסרו התנצלות והודו שנכשלו בשירות שנתנו

ביקור תמים בסניף מקדונלד'ס הסתיים כשלקוחה זועמת על נקמה מצד עובדי הסניף. סמנתה הולנד, אימא בת 40 מבריטניה, טענה שרשת המזון המהיר חיבלה בארוחה של משפחתה כנקמה לאחר שהתלוננה על ההמבורגרים שקיבלה.

סמנתה הגיעה עם בן זוגה שון ובנם בן ה-3 לסניף בעיר גלוסטר ביום שישי האחרון, והזמינה ארוחה משפחתית. צוות העובדים הכינו למשפחה את ההמבורגרים, והותירו אותם על הדלפק במשך 20 דקות מבלי להגיש את הארוחה לסועדים.

אז מדוע המנות לא הוגשו למשפחה? הסיבה לא התבררה באופן ודאי, אולם ייתכן שסמנתה חשבה שההמבורגרים יגיעו ישירות לשולחן ולא יחכו לה על הדלפק. בהמשך, בן זוגה של סמנתה שאל את הטבחים היכן המנות, והם בתגובה הראו לו אותן על הדלפק. כשהבין שההמבורגרים התקררו, דרש שון מהצוות להכין חדשים.

כשהגיעו ההמבורגרים החדשים, בני המשפחה קיבלו "הפתעה" בתוך הלחמנייה. "הביאו לנו מנה חדשה חמה, ואז כשהתחלתי לאכול אותה גיליתי שעל ההמבורגר שלי הייתה שכבה לבנה-שחורה של מלח ופלפל. בדקתי, וכך היה גם אצל בן זוגי ואצל הילד שלי", סיפרה סמנתה. "זו בטח הדרך שלהם להתנקם בנו על כך שביקשנו מנה חדשה", היא טענה. "אבל למה להתנקם גם בבן שלי בן השלוש? הבן שלי יכול היה להיות חולה, אם הוא היה אוכל את המנה הזו".

חברת מקדונלד'ס הכחישה שמדובר במעשה זדון, ודובר החברה בבריטניה מסר: "איכות המזון היא בעלת חשיבות עליונה עבורנו ואנו שמים דגש רב על בקרת איכות, תוך הקפדה על סטנדרטים מחמירים כדי למנוע פגמים כלשהם. בהזדמנות זו אנחנו מצטערים לשמוע שנכשלנו בכך".

"התנצלנו בפני הלקוחה על החוויה הרעה שעברה, והבנו שהיא בקשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו", הסבירו ברשת המזון המהיר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו