השמעה
"סבן אילבן" בקרוב בישראל // צילום: Getty Images

"לא הייתה רשת כזו בישראל": "סבן אילבן" תפתח בארץ עשרות סניפים

"אלקטרה צריכה" חתמה על הסכם עם רשת חנויות הנוחות האמריקנית ל-20 השנים הקרובות • הסניף הראשון צפוי להיפתח בדיזינגוף סנטר בתל אביב בשנה הבאה • בהמשך ייפתחו סניפים בערים נוספות, ברכבות ובתחנות דלק

"אלקטרה צריכה" חתמה אתמול (שני) על הסכם עם רשת חנויות הנוחות האמריקנית "7-Eleven", ולפיו היא תקים בשלוש השנים הקרובות עשרות חנויות ברחבי ישראל.

החנות הראשונה של הרשת צפויה להיפתח בדיזנגוף סנטר בתל אביב במהלך השנה הבאה. בהמשך, בכוונת הרשת לפתוח סניפים בערים נוספות בתחנות דלק, בבתי חולים, בתחנות רכבת, במרכזי ערים ועוד.

הרשת תספק בארץ מזון מהיר ומוצרים בלעדיים לשוק בישראל, ותציע, בין היתר, מזון מהיר וטרי, פיצה בטאבון וארוחות צהריים וערב. עד סוף 2024, צפויה אלקטרה להשקיע יותר מ-60 מיליון שקלים במותג ובפתיחת חנויות "סבן אילבן" בארץ. ההסכם בין הצדדים נחתם ל-20 שנה, עם אופציה להארכה ב-50 שנים נוספות.

"מגוון מוצרים יחודיים" // צילום: Getty Images,

צביקה שווימר, מנכ"ל "אלקטרה צריכה", אמר ל"ישראל היום": "אנו שמחים ש'סבן אילבן' בחרה בישראל כמדינה ה-20 לפתוח בה את שעריה. מדובר בעסק הקמעונאי הגדול ביותר בעולם בקטגוריות הללו". מעבר לים, יותר מ-77 אלף סניפי הרשת פתוחים במשך כל ימות השבוע, אך בישראל המצב יהיה שונה.
לדברי שווימר, הסניפים יעבדו 24 שעות במשך שישה ימים בשבוע - והם יהיו סגורים בשבתות: "אנחנו לא רוצים לפגוע ברגשות של אף אחד מהלקוחות שלנו. נספק חוויה, מגוון מוצרים ועניין שלא היו עד היום בארץ. חנויות נוחות הן לא סופרמרקטים, אלא שילוב של אוכל טרי עם השקעות במגוון גדול ומשמעותי, יחד עם מוצרים בגדלים קטנים יותר ומענה לצרכן. אין פורמט כזה בארץ, לא פגשתי רשת כזו בישראל".

באשר למחירים, אמר שווימר: "נדע לייצר פתרון במחיר מאוד אטרקטיבי עבור הלקוחות. ארוחת הצהריים תהיה הרבה יותר אטרקטיבית מאשר במקומות אחרים. כוס קפה תהיה אטרקטיבית יותר מבחינת האיכות, החוויה והמגוון".

"סבן אילבן" היא רשת חנויות נוחות רב-לאומית, שבסיסה בדאלאס, טקסס, המפעילה ומעניקה זיכיונות ורישיונות ליותר מ-77 אלף חנויות ב-18 מדינות.

לרשת החנויות הפופולרית יש נוכחות נרחבת במדינות רבות, בהן: ארצות הברית, קנדה, מקסיקו, יפן, תאילנד, דרום קוריאה, טייוואן, סין, הפיליפינים, סינגפור, מלזיה, וייטנאם, קמבודיה, אוסטרליה, נורבגיה, שבדיה ודנמרק. ברחבי העולם, המשימה של הרשת היא לספק ללקוחותיה "מה שהם רוצים, מתי, איפה ואיך שהם רוצים את זה".