בקרוב בישראל, אמן: בית קפה ראשון לאוראו

אחד ממותגי המתוקים הגדולים בעולם, כזה שנמצא אריזה שלו, חבויה או גלויה, בכמעט כל מטבח בעולם, משיק בית קפה חדש, כל כולו על טהרת העוגיות המפורסמות • מה תוכלו לאכול שם? הפרטים בפנים

אוראו (אילוסטרציה), צילום: רויטרס

בשעה טובה, אחרי כמעט 110 שנים של קיום מוצלח ושלל טעמים שונים, שיתופי פעולה וספיישלים מוצלחים יותר ופחות, אחד המותגים המתוקים הגדולים בעולם – "אוראו", משיק בית קפה ראשון משלו.

ה"אוראו – קפה" הראשון בעולם פתח את שעריו בקניון American Dream העצום באיסט ראת'רפורד, ניו ג'רזי. בתפריט: קינוחים מטורפים המבוססים על עוגיות הסנדוויץ' המפורסמות בעולם, כמו עוגות (כולל עוגת גבינה/קרם עוגיות עם מוס אוראו וגנאש שוקולד), גלידות ושייקים.

בית הקפה של אוראו בניו ג'רזי, יחצ אוראו

טרם שבעתם? יש גם פצצת קלוריות המכונה Oreo Donut S'Morewich ומורכבת משני כדורי גלידת אוראו המונחות בין שתי חתיכות וופל שוקולד ומעוטרות במרשמלו ענק, דונאט מזוגג, פאדג', סוכריות צבעוניות ואיך לא - עוגיות אוראו.

יודעי דבר אף מספרים על תפריט סודי שמכיל מנות נוספות, ואם תרצו להרכיב קינוח אוראו משלכם משלל מרקמים, טעמים ותוספות מתוך 200 אפשרויות שונות - גם זה אפשרי ואפילו מומלץ.
סיימתם לבלוס ורוצים לקחת מזכרת הביתה? פנו מקום במזוודה. בית הקפה, שמתפרס על שטח של כ-325 מ"ר וממוקם בקומה השלישית של חנות הממתקים הידועה It’s Sugar שבקניון, אף מציע למכירה מוצרי אוראו במהדורה מוגבלת כמו נרות ריחניים (בניחוח העוגיות כמובן), פריטים לעיצוב הבית, בגדים ואקססוריז, אולם מבדיקה שערכנו אפשר לרכוש את המוצרים גם כאן ולחסוך את הקלוריות (אבל מה זה שווה?).

קינוח מושחת בבית הקפה של אוראו בארה"ב, יחצ אוראו

עובדה מעניינת לקינוח: עוגיות האוראו הראשונות הוצעו למכירה בשוק צ'לסי במנהטן ב-1912. הן יצאו מגבולות ארה"ב רק ב-1928, כשהופצו במדינות נוספות במרכז ובדרום אמריקה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר