פאי תפוחים של מקדונלד'ס. צילום: יח"צ

תפסיקו לנסות להכין בבית: הקינוח האייקוני של מקדונלד'ס חוזר

אינספור מתכונים שמנסים לשחזר את טעמו ומרקמו כבר עלו לרשתות החברתיות • אבל מסיבה מסוימת לפני כשנתיים, החליטה הרשת בישראל להורידו מהתפריט • כעת היא מעדכנת שפאי התפוחים המפורסם שב לסניפים בארץ - והוא לא כאן כדי להישאר

אפשר לומר ש"פאי תפוחים בסגנון מקדונלד'ס" הוא לא עוד סתם קינוח שמופיע בתפריט של רשת עולמית. עם השנים הפכה המנה הזאת כינוי למאכל מוגדר בארץ ובעולם. בשונה מפאי התפוחים המוכר, שנאפה בתנור ומורכב מקלתית מלאה בחתיכות פרי שעליהן שתי וערב של בצק פריך - הקינוח המפורסם של מקדונלד'ס הוא אישי ומורכב מבצק קריספי מטוגן עם מלית תפוחים חמה בתיבול קינמון.



אלא שמסיבה לא ברורה, בסוף שנת 2022 הורידה הזכיינית בישראל את הקינוח האייקוני הזה מהתפריט, למרות שליווה אותה מרגע השקתה בארץ בשנת 1993. מאז, אינספור מתכונים להכנתו התפרסמו ברשתות החברתיות כדי לשחזר את המאכל ולספק באופן כלשהו את בלוטות הטעם הנואשות של המכורים.

היום (ראשון) מעדכנת ענקית המזון המהיר שפאי התפוחים שלה חוזר. "בעקבות דרישת הקהל, מקדונלד'ס מחזירה לתפריט את פאי התפוחים המיתולוגי", נמסר מהחברה שהוסיפה כי "מאז שהוצא מהתפריט, התקבלו פניות רבות להשיבו".

למה הוא נעלם סתם כך פתאום? "בשל עדכון תפריט הקינוחים שעושים ברשת מעת לעת", הסבירו בחברה. בכל אופן, הוא לא כאן בשביל להישאר. פאי התפוחים יוצע בסניפי הרשת ובמשלוחים החל מהתאריך 6 ביוני במחיר של 9 ש"ח, אבל לתקופה מוגבלת בלבד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו