מגש פיצה ועל הדרך גם חלב: Wolt משיקה פיצ׳רים חדשים

צ'אט ישיר עם השליח, משלוח אחד מכמה בתי עסק והשוואת מוצרים • פלטפורמת המשלוחים הבינה שכל מה שתמיד רצינו זאת ארוחה שכוללת עיקרית ממסעדה, קינוח מפטיסרי ושאף אחד לא יזמזם לנו בדלת - אז היא הוסיפה את האופציות החדשות לאפליקציה

שליח וולט. צילום: יהושע יוסף

פלטפורמת Wolt משיקה לראשונה בישראל פיצ'רים טכנולוגיים חדשים שחלקם פותחו בארץ. בהם אופציה לבצע הזמנה משני בתי עסק במקביל ללא תוספת דמי משלוח, צ׳אט ישיר בין הלקוח לשליח, חיפוש לפי מוצר שמאפשר בין השאר להשוואת מחירים מבלי להיכנס לעמוד בית העסק והחזרת פריטי אופנה.

הפיצ׳רים החדשים אותם חשפה החברה הבוקר (שלישי), נכללים בגרסת 2024 של האפליקציה. הם פותחו לאחר זיהוי של הצרכים הספציפיים בקרב המשתמשים במטרה לשדרג את חווית הצריכה. "הפיצ'רים החדשים יאפשרו קניה טובה יותר עם גיוון רחב, תוך ניצול זמן מקסימלי, ובצורה המשתלמת ביותר", הסביר ישראל אברהמי, מנהל הריטייל בWolt ישראל.

Double Order, צילום: יח"צ

Double Order - הזמנה נוספת על הדרך

הפיצ'ר החדש, שכבר החל כפיילוט בקרב עשרה אחוז מהמשתמשים בפלטפורמה באזור המרכז ועתיד להתרחב בחודשי הקיץ, מאפשר ליוזר להזמין משני מקומות באותה הזמנה ללא דמי שילוח, אך בתוספת דמי תפעול (נזכיר כי בהזמנות מעל 250 ש"ח לא נגבים דמי תפעול).

בוולט הבינו שלקוחות רבים לא מסתפקים בהזמנה בודדת מהאפליקציה. ראשית, כי הפכנו לחברה שאוהבת ומעדיפה לצרוך מוצרים איכותיים לפי תחום ההתמחות של כל בית עסק. שנית, כי אחרי שאנחנו מזמינים את ההמבורגר - אנחנו נזכרים שנגמרו לנו גם הביצים במקרר.

מזמינים ונזכרים שחסר גם קוטג', צילום: GettyImages

איך זה עובד? לאחר ביצוע הזמנה, המערכת מקפיצה למשתמש באופן אוטומטי חלון בו מוצעת לו האפשרות להזמין מבית עסק נוסף ללא תוספת דמי משלוח במשך עשר דקות מרגע ההזמנה. יש לציין כי ההזמנה השניה יכולה להיעשות רק מבית עסק שנמצא ברדיוס קילומטר בקו אווירי מבית העסק שממנו נעשתה ההזמנה הראשונה או במרחק סביר בדרך ממנו. במסגרת הפיצ'ר לא אמורות להיות הגבלות מבחינת כמויות של פריטים מוזמנים או גובה תשלום.

ומה אנשים נוהגים לרכוש בהזמנה שנייה לפי וולט? מתברר שהשלמות מהסופר כמו חלב וקוטג' או קינוחים.

search מתקדם ויעיל

אם עד היום, כאשר רציתם להזמין פסטה או למשל בשר טחון, הייתם נחשפים לרשימת בתי עסק ואז נאלצים לנבור בדפים השונים שלהם, לאתר את המוצר הספציפי ולבחון אם הוא אכן מתאים - כעת ניתנת האפשרות לחפש מוצרים ולהשוות ביניהם מבלי להיכנס לדף בית העסק.

אפשר להשוות בין מוצרים, צילום: יח"צ


בפועל, לאחר חיפוש לפי שם מוצר באפליקציה, מופיעה רשימת מוצרים לצד רשימת בתי העסק. הפיצ'ר החדש הזה מאפשר בין השאר לראות את תמונות המוצרים, ולהשוות ביניהם לפי מחיר וזמן משלוח. בלחיצה על המוצר תוצע ללקוח האפשרות לבחור בו וגם להתחיל את ההזמנה מבית העסק הנבחר. אם תרצו, אפשר לפלטר את תוצאות החיפוש לפי סוג בית העסק וגם לפי מרחק, דירוג, דמי משלוח וזמן משלוח.

"פיצ׳ר החיפוש נמצא כעת בשלביו הראשוניים, ועל אף שהוא כבר פתוח לכל הלקוחות, הוא עתיד לעבור שיפורים ושכלולים רבים בתקופה הקרובה", מסבירים בוולט.

תקשרו עם השליחים, צילום: יח"צ

צ׳אט בין שליח ללקוח

הפיצ'ר מאפשר תקשורת ישירה בין שני הגורמים מרגע שהשליח אסף את ההזמנה וזאת כדי לתאם את פרטי מסירת המשלוח במידת הצורך. כעת הוא פועל ברמת פיילוט ומאפשר רק לשליחים לפתוח בשיחה, אך בהמשך תינתן אפשרות כזאת גם למזמינים. "הפיצ׳ר פותח בין היתר לבקשתם של קהילת השליחים החירשים ב-Wolt ישראל, המונה כמאה שליחים", מסבירים בוולט, אבל אין ספק שהוא יהיה אהוב גם על הורים שבדיוק הרדימו את ילדיהם.

החזרות פרטי אופנה

חייבים להודות, היום וולט היא כבר אפליקציה שמזמינים דרכה הרבה יותר מרק אוכל. הפיצ'ר הספציפי החל את דרכו כפיילוט לפני כשנה, עם השקת תחום האופנה בפלטפורמה וכניסתן של חנויות פקטורי 54 והתרחב מאז. בימים אלו ניתן להזמין דרך וולט בגדים ואביזרים ממגוון חנויות כמו: ליווייס, קלוין קליין, אוריג׳ינלס, המשביר ועוד. מה אם הפריט לא יושב כמו שצריך? אפשר להחזיר אותו בקלות לפי מדיניות העסק באמצעות שליח ללא עלות נוספת.

שליח וולט, צילום: גדעון מרקוביץ

איך עושים את זה? נכנסים לאזור האישי, לוחצים על "הזמנות והחזרות", בוחרים את החנות ואת הפריטים שמעוניינים להחזיר, כותבים סיבת החזרה, מזמינים שליח והוא מגיע באופן מיידי לאסוף את הפריטים. את הזיכוי מקבלים ברגע שהשליח מחזיר את הפריטים לחנות.

וינסנט הו-טין-נואה, סמנכ״ל פיתוח המוצר של וולט העולמית סיפר בכנס החשיפה לעיתונאים ש"הושקעו משאבים רבים בפיתוח השלב הבא של חווית הצריכה". הוא הוסיף: "הפיתוח של כל פיצ׳ר כזה מורכב טכנולוגית ואפורטיבית, ונדרשת מאיתנו השקעה רבה כדי להוציא אותה ללקוחות. בחרנו בישראל כדי להשיק את הפיצ׳רים הללו כי אנחנו יודעים שהלקוחות הישראלים אוהבים את החדשנות הטכנולוגית, מאמצים במהירות את הפיתוחים הללו, ויודעים לתת פידבק מדויק כדי שנוכל להשתפר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר