דונאט עם צ'יטוס חריף וגבינה זה אולי חידוש, אבל ככה להרוס לנו את המימונה?

דוריטוס עם טוויסט טרופי, ראמן בטעם של כריך יהודי קלאסי, דונאטס במילויים הזויים והמתנה המשונה של היינץ ליום ההולדת ה-65 של ברבי • הסתדרתם בלי חמץ? אחרי שתתרשמו מארבעת המוצרים החדשים הבאים, ההתנזרות ככל הנראה תימשך

דונאטס בטעמים מפתיעים. צילום: יח"צ

ורוד עולה

במהלך שיווקי נדיר שכל קופירייטר היה מת להיות חתום עליו, משיקה היינץ בריטניה רוטב מיונז ברביקיו. סליחה, רוטב מיונז "ברבי-קיו", וזאת לרגל חגיגות ה-65 של הבובה הכי מפורסמת בעולם, שמתקיימות השנה. הצבע ורדרד (בזכות תמציות סלק), המוצר אינו מכיל ביצים כך שהוא מתאים גם לטבעונים, ובהיינץ מבטיחים שהוא ישדרג כל המבורגר, פיצה ואפילו מנת טוגנים. נו, ומה עם קנטשופ? לו לא מגיע?

אבל מה עם קנ-שופ?, צילום: יח"צ

לכו תמרחו מישהו אחר

כל גיחה שלנו ליפן מחייבת דגימת טעמים חדשים ולא שגרתיים של Cup Noodle - מותג האינסטנט ראמן האייקוני, שאפילו מתגאה במוזיאון חביב בעיר יוקוהמה הסמוכה לטוקיו (יש טעימות!). אף שמקור מנות האטריות החמות האלה הוא בארץ השמש העולה והן אפילו נחשבות שם לסוג של אוצר לאומי, כיום אפשר להשיג אותן בעשרות מדינות ברחבי העולם - עם גרסאות מותאמות גאוגרפית וקולינרית כמו "מסאללה טעים" בהודו, מרק טום יאם בתאילנד וצ'ילי-ליים חריף אש במקסיקו.

עכשיו תוסיפו למשוואה הזאת טעם אמריקני חדש - בייגל "הכל" - בייגל שמתהדר בתערובת תבלינים הכוללת שומשום, פרג, שום, בצל ואפילו קימל, עם גבינת שמנת. כן, ממש כמו הכריך היהודי-אמריקני המפורסם - רק בגרסת אינסטנט ראמן.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Original Cup Noodles‎‏ (@‏‎originalcupnoodles‎‏)‎‏

העמוד הרשמי של המנה באתר האמריקני של חברת Nissin, יצרנית Cup Noodle, מנסה לשכנע אותנו שהגיבוב הגבינתי הזה יותר שווה מזלילת בייגל רגיל, אבל אנחנו, ברשותכם, נישאר עם הדבר האמיתי. כלומר, בייגל שבאמת צריך לנגוס בו ולא ללגום אותו מכוס קלקר עם שפריצים קולניים לכל עבר. כאילו, אשכרה מנסים למכור לנו מרק גבינה קימל עם לוקשלך בסגנון יפני. שלא נדע.

נודלס בטעם בייגל, צילום: יח"צ

קראנץ' מקרינג' 1

מתברר שיש גבול שאנחנו לא מוכנים לעבור - לפחות בכל הקשור לשילובי הג'אנק פוד והחטיפים המשונים שנשקול להכניס לפה. גילינו את הגבול הזה עכשיו - ומדובר בסדרת הדונאטס המלוחים, מתוקים, חריפים, חמוצים, קראנצ'יים, קרמיים שאותה מציעה השלוחה הפיליפינית של רשת קריספי קרים הידועה.

הרשת חברה לענקית החטיפים פריטו ליי (צ'יטוס, דוריטוס, ראפלס ושות'), והשיקה ביחד איתה סדרת דונאטס ממולאים בגבינה ובעיטור הנשנושים הפריכים. דוגמה מטרידה ראשונה: דונאט בציפוי שוקולד לבן, בעיטור פירורי צ'יטוס חריף ובמילוי קרם גבינת צ'דר ופלפל חליפיניו. דוגמה שנייה: דונאט בציפוי שוקולד לבן, בעיטור פירורי ראפלס ובמילוי קרם גבינה בטעם שמנת חמוצה ובצל. דוגמה הזויה, שלישית ואחרונה: דונאט בציפוי שוקולד לבן, בעיטור פירורי דוריטוס ובמילוי קרם גבינה בטעם נאצ'וס.

השילובים המפתיעים בעולם הדונאטס, צילום: יח"צ

קראנץ' מקרינג' 2

זה ככל הנראה הכי קרוב שאי פעם נגיע לדוריטוס בטעם עמבה - מהדורה אביבית של דוריטוס בטעם מנגו חריף (Baja Fiery Mango) פילסה לאחרונה את דרכה למדפים בארה"ב, כחלק משיתוף פעולה בין מותג צ'יפס הטורטייה  למעצמת המשקאות הקלים Mountain Dew, שמתחזקת תת סדרה של משקאות עם טוויסט טרופי בשם Baja Blast.

דוריטוס מנגו, צילום: יח"צ

העובדה ששני המוצרים נמצאים תחת המטרייה של ענקית המזון פפסיקו ללא ספק סייעה ליצירת הציוות הזה, אבל רק בגלל שאתם יכולים לא אומר שאתם צריכים. דוריטוס אריסה? הו, זה כבר משהו אחר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר