תוותרו על הסלולרי, ותקבלו בקבוק יין: הקונספט החדש של מסעדת השף

בקרוב גם בארץ? מקום חדש ואלגנטי בורונה שבאיטליה החליט להציע לסועדים את הדיל המשתלם • "הטכנולוגיה הפכה לבעיה. אין שום סיבה שלקוחות יסתכלו בפלאפון שלהם כל חמש שניות", מסביר הבעלים

שימוש בטלפון במסעדות הפך מטרד. צילום: GettyImages

אין דבר מעצבן יותר מלשבת לארוחה במסעדה, ובמקום ליהנות משיחה טובה - להבין שכל הסועדים האחרים סביב השולחן כבר קוברים את הראש עמוק בפלאפונים, כך שרמת האינטראקציה האנושית בארוחה וההנאה ממנה שואפות לאפס.

בניסיון להילחם בתופעה המעצבנת, מסעדה בשם Al Condominio, שנפתחה במרץ האחרון בורונה שבאיטליה, החליטה להציע לסועדים דיל משתלם: אם תוותרו על הטלפון הסלולרי, תקבלו בקבוק יין על חשבון הבית. המסעדה מגישה לסועדים מטבח איטלקי מסורתי אינטרפטציה מודרנית.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Al Condominio Ristorante‎‏ (@‏‎al_condominio‎‏)‎‏


"רצינו לפתוח מסעדה שתהיה שונה מהאחרות", סיפר אנג'לו ללה בעל המסעדה בראיון ל"גרדיאן הבריטי", "אז החלטנו ללכת על הפורמט הזה: לקוחות שמוותרים על הטכנולוגיה לטובת בילוי זמן איכות משותף", המשיך והסביר כשהוא מציין עד כמה התופעה הפכה למטרד. "הטכנולוגיה הופכת לבעיה. אין שום סיבה שלקוחות יסתכלו בפלאפון שלהם כל חמש שניות", המשיך ואמר שלדעתו עבור אנשים רבים מדובר בסם ממש. "ככה יש להם את האפשרות להניח את הפלאפון בצד וליהנות מיין טוב".

מי שיבחר להתנתק מהטלפון שלו, יתבקש להניח אותו בתיבה בפתח המסעדה שתינעל עם מנעול. את המפתח שיקבל הלקוח לאחר ההפקדה, הוא יציג למלצר ואז יהיה זכאי לקבל את היין. בנוסף, הלקוחות יוכלו לכתוב ביקורת על המסעדה ולהניח אותה בתיבה בתום הארוחה, כשהלקוחות שכתבו את הביקורות החיוביות ביותר יזכו בארוחה חינם בביקור הבא במסעדה.

@bfmtv#italie#verone#alcondominio#restaurant♬ son original - BFMTV


"ההיענות הייתה חיובית מאוד", סיפר ללה. "תשעים אחוז מהסועדים בחרו לשים בצד את הטלפונים שלהם בתמורה ליין. זה דבר יפה לראות איך אנשים מאמצים את זה. הם מדברים אחד עם השני במקום לבהות בתמונות או להתכתב עם אנשים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר