נחתם הסכם: מקדונלד'ס העולמית תהיה גם הבעלים של הרשת בישראל

אלוניאל בע"מ, החברה שמחזיקה ומפעילה את מסעדות המזון המהיר בארץ, תימכר לרשת האם • גורמים מקורבים: התכנון הוא להתקשר בעסקת זכיינות חדשה בהתאם למודל העסקי שחל ברוב העולם

מקדונלד'ס. צילום: AFP

אלוניאל בע"מ, החברה שמחזיקה ומפעילה את מסעדות מקדונלד'ס בישראל, חתמה על הסכם לפיו היא תימכר למקדונלד'ס העולמית. כך הודיע היום (חמישי) עמרי פדן, מנכ"ל ובעלים של אלוניאל בע"מ. "ההסכם כפוף לתנאים מסוימים, שייסגרו בחודשים הקרובים", כך נמסר מהחברה. עוד נמסר כי המהלך לא ישפיע על הסניפים בארץ עד לסגירת העסקה. 

כמו כן, מגורמים מקורבים נמסר כי התכנון העתידי הוא להתקשר בעסקת זכיינות חדשה, בהתאם למודל העסקי של מקדונלד'ס העולמית ברוב העולם.

אלוניאל החלה את פעילותה בישראל לפני יותר מ-30 שנה ומפעילה כיום 225 מסעדות עם 5000 מועסקים. "עם השלמת העסקה, מקדונלד'ס העולמית תהיה הבעלים של הרשת בישראל ותנאי העובדים יישמרו", כך מסרה החברה. 

ארוחה במקדונלד'ס, צילום: דן פרץ

"במשך יותר מ-30 שנה, אלוניאל בע"מ גאה להפעיל את מקדונלד'ס בישראל ולשרת את מיליוני לקוחותיה", אמר עמרי פדן, מנכ"ל ובעלים של אלוניאל בע"מ והוסיף: "מקדונלד'ס ישראל הינה רשת המסעדות המובילה והמצליחה ביותר בישראל ועל כך אנו מודים מקרב לב להנהלה, לעובדים, לספקים וללקוחות שאיפשרו זאת. אנחנו בטוחים בהצלחת החברה בעתיד".

ג'ו סמפלס, נשיא פיתוח בינלאומי של זכייניות מקדונלד'ס, מסר: "אנו מודים לאלוניאל בע"מ על בניית העסק והמותג של מקדונלד'ס בישראל. מקדונלד'ס נשארת מחויבת לשוק הישראלי ולחוויה חיובית ללקוחות ולעובדים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר