נכון שתמיד חלמתם לאכול ב"סרטן הפריך"? מסעדה חדשה בהשראת בובספוג נפתחת

גם אתם רציתם לבקר בביקיני בוטום שמתחת למצולות בזמן שצפיתם בסדרה המצליחה? בברזיל כנראה זיהו את החשק של רבים ממעריציה והחליטו לפתוח מתחם בהשראתה • בדומה למזללה של מר קראב, גם בו יוגשו בין השאר המבורגרים

מתוך הסדרה . צילום: Photo12

בשורה משמחת לכל מעריצי בובספוג מכנס מרובע: הטבח האהוב עליכם עולה מהמצולות ליבשה ויגיע (כמעט) עד לצלחת שלכם. מסעדה בהשראת הסדרה המצליחה של ניקלודיאון עתידה לפתוח את סיריה ושעריה באפריל הקרוב בסאו פאולו שבברזיל. היא תזכה לשם הדמות של בובספוג בפורטוגזית: Bob Esponja – Burguer & Restaurante.

תמיד רציתם להגיע לביקיני בוטום ולטעום את ההמבורגרים במסעדה של מר קראב? אז נספר לכם שהמסעדה, שמוקמת בשיתוף פעולה עם חברה בשם Fan&Food, תתפרש על שטח של כ-1000 מ"ר ותהיה מסוגלת להכיל כ-254 סועדים בסרוויס. המתחם בו היא נפתחת יהיה מושקע במיוחד ויחולק לאזורים לפי נושאים. ביניהם, ארבעה אזורי אוכל, אזור קניות ושני אזורים לילדים - כולם ברוח הסדרה.


לפי דיווחים בתקשורת זרה, בקומה הראשונה יוכלו המבקרים ליהנות ממסעדת המבורגרים, בדומה למסעדת המזון המהיר בסדרה "הסרטן הפריך". יהיו בה 144 מקומות ישיבה בעיצוב שאמור לגרום לסועדים להרגיש ממש כמו בביקיני בוטום - העיר מתחת לאוקיינוס בו חיים בובספוג וחבריו.
אחד האזורים לילדים במקום יקרא Casa da Sandy ויוקדש לדמותה של סנדי צ'יקס - הסנאית עם חליפת החלל, שהיא אחת מחבריו הקרובים ביותר של בובספוג.

יהיו גם המבורגרים, צילום: דודו גרינשפן


בקומה השנייה, מובטחת לארבעים מבקרים חוויה בהשראת ה-Flying Dutchman, הלוא הוא ההולנדי המעופף - דמותו של רוח הרפאים הירוקה של שודד הים אשר רודפת את ביקיני בוטום. כל זאת בנוסף ל"בית בובספוג", מקום שיוכל להכיל עד כ-70 סועדים שיוכלו להתענג על תפריט שף מיוחד של שפית בשם הבן דלהיי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר