וולט מגיעה לנצרת - ויש בה אוכל מעולה: הנה כמה מסעדות ששווה להכיר

אהלן וסהלן: פלטפורמת המשלוחים תורגמה לראשונה גם לשפה הערבית ומתחילה לפעול בסביבת העיר הערבית השנייה בגודלה • מה אוכלים? הנה כמה עסקים שכדאי להתעכב עליהם

לוקנדה בנצרת. צילום: יח"צ וולט ישראל

פלטפורמת המשלוחים "וולט" הודיעה הבוקר (שלישי) שהיא מרחיבה את שירותיה גם לנצרת וליישובים נוספים בסביבתה, בהם: נוף הגליל, מגדל העמק, ריינה, יפיע ועין מאהל.

זוהי ההתרחבות הראשונה שמבצעת החברה בשנת 2024 והיא מהווה צעד ראשון לכניסתה לחברה הערבית. במקביל, חווית המשתמש בה תהפוך לראשונה למונגשת גם בשפה הערבית ויוקם מערך שירות לקוחות ייעודי לשפה הערבית בחיפה.

אז בנצרת, חייבים להודות, יש הרבה אוכל טוב. הנה כמה המלצות שאספנו ממקומיים:

לונה ביסטרו

לונה זרייק, ילידת העיר, מגישה במסעדה האותנטית המדוברת מטבח נצרתי מסורתי. המנות שלה מורכבות מפרודוקטים מקומיים טריים והכל נעשה בעבודת יד על ידי נשים מקומיות שחיות ונושמות את העיר. בין המנות המומלצות: רומנייה, פתאיל על מצע פריקי, שושברק ומנסף קדרת טלה.

תופיק זיאד 53, נצרת

לונה ביסטרו,

לוקנדה

המסעדה המפוארת, שממוקמת בנוף הגליל, הפכה יעד עלייה לרגל לתושבי האזור. המטבח משלב מאכלים מקומיים וכאלה מהמטבח האיטלקי, שעשויים מחומרי גלם איכותיים וטריים. כל נדבך שמרכיב את הביס נעשה במקום בעבודת יד - אפילו הפיתות. בין המנות: קובה נייה, שמאיה, סלסיסו, חלאווה אלגבן ולייאלי ביירות.

דרך הציונות 29, נוף הגליל

לוקנדה, צילום: יח"צ וולט ישראל

מאיסמה

קצת כמו מעדנייה, אבל בגרסת נצרת - את מאיסמה מכירים יודעי דבר מהעיר והיא מציעה מטבח ביתי מקומי עם אוכל מבושל בסגנון ים תיכוני שעשוי ברמה גבוהה. למשל ריזוטו פריקה ועוף או עראייס. המגוון במקום רחב מאוד ואפשר למצוא כאן מנות איטלקיות לצד חומוס ובשרים על האש. בנוסף למנות המוכנות, אפשר להזמין מהמקום מגוון סלטים במשקל, למשל סלט מזרחי או סלט מאיסמה, ומוצרים להכנה בבית כמו סיגרים וקובה.

רחוב 3002, ח׳לת אל דיר

מאיסמה, צילום: יח"צ וולט ישראל

ראמי סושי אנד נודלס

היא ככל הנראה האסייתית הכי פופולרית באזור ובין היחידות. מוביל אותה השף ראמי ברג'ות שמשלב במקום את המטבחים היפני והתאילנדי עם נגיעות מזרח תיכוניות.

רחוב 5070 / 66, נצרת

ראמי סושי אנד נודלס, צילום: יח"צ וולט ישראל

מסעדת ביאת

הרבה נצרתים יעידו שמדובר בפנינה קולינרית מקומית אמיתית. ביאת היא מסעדת ביסטרו ערבית מודרנית עם תפריט שמציע מנות קלאסיות בשילוב של מזרח ומערב, כמו למשל . תמצאו בו מנות שגם צמחוניים וטבעוניים יכולים ליהנות מהן. את המקום פתחו אימאן ליביס ואחיה, בשנת 2005. מאז התפתחה המסעדה וגדלה, וכעת אימאן מנהלת אותה, עם צוות מקצועי, חייכן ומנצח, ברוח נחושה ובלי פשרות. ספיחה ארמנית – מאפה ממולא בשר; שייח’ אלמחשי – קישואים ממולאים בבשר עגל על בסיס צזיקי עם אורז; פוקצ’ה כרובית (טבעוני); ומקלובה (צמחוני).

אל בישארה 55, נצרת

ביאת, צילום: יח"צ וולט ישראל

באסל בורגר

מסעדת בורגר מוכרת באזור שמציעה בין השאר שילובים מפתיעים כמו בורגר עוף - פילה עוף צרוב בגריל עם אווז מעושן, בצל, עגבניה וחלפיניו.

המבורגרים מיוחדים,

זיאד תופיק 24, נצרת

חומוס עימאד

חומוסיה מוכרת ואהובה, שנחשבת הטובה ביותר בסביבה ומפורסמת בעיקר בזכות השווארמה שלה, שעשויה בשר עגל. תוכלו להנות בה ממנות של חומוס, פול, משאוושה, שווארמה וסלטים להשלמת החוויה.

זיאד תופיק 52, נצרת

חומוס ושווארמה עימאד, צילום: יח"צ וולט ישראל

זמני פעילות של וולט באזור נצרת - כל יום בין השעות 9:00-23:00 (בהמשך צפויות שעות הפעילות להתרחב)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר