אבי לוי מפתיע: נכנס לתחום חדש

השף המוערך, בעל מסעדות "המוציא" ו"מצלה" בירושלים, חדר לתודעה בתוכנית "מאסטר שף" לפני יותר מעשור עם סיפור מעורר השראה • כעת הוא עושה צעד משמעותי נוסף בקריירה ומתחיל להוביל מתחם אירועי בוטיק • DIAMENTO באזור התעשייה שבבירה מגיש תפריט טעימות שמביא לידי ביטוי את כברת הדרך שעשה

השף אבי לוי בדיאמנטו. צילום: יוני ריקנר

השף אבי לוי, בעל מסעדות "המוציא" ו"מצלה" הפועלות בשוק מחנה יהודה בירושלים, נכנס לראשונה לענף האירועים בתור שותף ושף שאמון על הפן הקולינרי במתחם אירועי בוטיק חדש בירושלים בשם DIAMENTO. "אני שמח ונרגש להיכנס לענף האירועים ולעשות זאת כאן ב-DIAMENTO, אולם בוטיק מרהיב", אומר לוי.

איזה אוכל תגיש במקום?

"אביא לשולחן החוגגים חוויה קולינרית שתכלול מאכלים משובחים שיותאמו אישית לכל אירוע".

תפריט טעימות עשיר,

דיאמנטו הוא מתחם אירועים יוקרתי כשר שנפתח לאחרונה באזור התעשייה של עיר הבירה. הוא ערוך לאירועים של עד 150 סועדים, ופועלות בו מערכות סאונד ותאורה מתקדמות. "כבר בימיו הראשונים, זוכה דיאמנטו לארח גל אירועים ולספק חוויה קלאסית באווירה אירופאית עם ניחוחות ישראלים הכוללים תפריט עשיר, מגוון ומוקפד מבית היוצר של השף אבי לוי", מספרים מנהלי המקום

לוי, שכבר כמעט נשכח מזיכרוננו כי הוא פרץ לתודעה בתוכנית הריאליטי "מאסטר שף" עם סיפור קורע לב על כך שנפל בנעוריו לסמים, עשה מאז כברת דרך מעוררת השתאות והשראה בתחום המסעדנות. בדיאמנטו הוא יצר תפריט טעימות עשיר שמוגש למרכז השולחן ומביא לידי ביטוי את הידע העשיר שצבר לאורך השנים במסעדות ובאירועים בולטים ברחבי תבל.

נכנס לתחום האירועים,

בין המנות יש למשל בגזרת הסלטים לבחירה משוויאה סלט פלפלים מרוקאי בשום קונפי או סירות אנדיב ממולאות בבורגול ועשבי תיבול. בגזרת העיקריות: הקבב של אבי, טחינה, בצל ירוק ופטרוזיליה שלמה או קדרה של אסאדו וטנזיה מרוקאית. בראשונות תמצאו מנות כמו: סביצ'ה דג ים בתיבול מרוקאי ומקל פרנה או קרפצ'יו בקר מסינטה עגל.

"אנחנו שמחים ונרגשים מהשותפות עם השף אבי לוי, שכבר עכשיו ניתן להגדירה כפורה ומוצלחת הן קולינרית והן אישית", אומר מנכ״ל DIAMENTO, טל אוחיון ומוסיף: "יחד נספק חוויה עשירה, טעימה ויוקרתית לכל מי שיבוא בשערינו".

התעשייה 4, ירושלים

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר