זאת הטעות שאתם עושים כשאתם מכינים פופקורן בבית

יש מספר דרכים להכין את המאכל האהוב, ובואו נודה – עדיין אפשר לפשל בהן • אם תרצו שגרעיני התירס שלכם יקבלו טעם כמו שצריך, אתם חייבים לעשות שינוי קטן בהכנה שלו – שישפר לכם את הטעם

סיר מלא בפופקורן שהוכן בבית. צילום: Getty Images

אוהבים להכין בעצמכם את הפופקורן שלכם? אנחנו מבינים אתכם, גם לדעתנו עדיף להכין אותו כך, מכיוון שאז אנחנו שולטים על כמויות המלח, השמן והתוספות שלו.

זה עלול לקחת קצת זמן עד שתכינו את הפופקורן המושלם, אבל אם תרצו לגרום לו לקבל את הטעם הטוב ביותר עבורכם, יש טיפ קטן ופשוט שיכול לסייע לכם בדיוק כדי להגיע למשימה הכה חשובה הזו.

בין אם אתם מכינים פופקורן בסיר על הכיריים או "מפוצצים" אותו במיקרוגל, אתם חייבים להשתמש בשמן בעל נקודת עשן גבוהה, כך שגרעיני התירס יבושלו מספיק על מנת שיפתחו את המרקם האהוב של הפופקורן שכולנו מכירים.

תודו שיש לכם חשק. סיר מלא בפופקורן, צילום: Getty Images


על פי מחקר
שפורסם בכתב העת The Journal of the Royal Society Interface, הטמפרטורה האידיאלית שבה פופקורן צריך להתבשל היא 180 מעלות צלזיוס, טמפרטורה שעלולה להיות גבוהה מדי לשמני בישול ולשמנים שנקודת העשן שלהם נמוכה יחסית, כך שהפופקורן עלול לקבל טעם שרוף ומר.

שני השמנים המתאימים ביותר למשימה הזו הם שמן קנולה ושמן ירקות, שלשניהם יש נקודת עשן של כ-204 מעלות צלזיוס. אם תרצו, תוכלו להשתמש גם בשמן קוקוס, שלו נקודת עשן של כ-230 מעלות צלזיוס, והוא יתאים במיוחד לאלו שאוהבים את הפופקורן שלהם עם טעם מעט אגוזי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר