"אהב מאוד כדורי שוקולד": המחווה המרגשת להנצחת סא"ל תומר גרינברג ז"ל

בלוגרית האוכל ענבל לביא שיתפה אתמול במחוות אפייה מתוקה לזכרו של מפקד גדוד 13 הנערץ מגולני, שנפל בלחימה בסג'עייה • "חבריו של תומר לאוגדה ביקשו להזמין אתכם להכין כדורי שוקולד כדי להנציח את זכרו", הסבירה על גבי תמונת אינספור כדורים ירוקים שעוצבו בצורת עץ זית - סמלה של היחידה

כדורי שוקולד. צילום: GettyImages

סיפורי הגבורה של החללים בסבב הלחימה הנוכחי מכאיבים עד אין קץ בכל פעם מחדש. בין הנופלים, יש שזוכים להיות מונצחים בדרכים מרגשות גם על ידי מי שכלל לא הכיר אותם, אך ליבו נשבר בנופלם.

ענבל לביא, בלוגרית האפייה המצליחה שמוכרת בשם "פיית העוגיות", שיתפה אתמול (שני) את 110 אלף עוקביה באינסטגרם במחוות אפייה מרגשת ומתוקה לזכרו של מפקד גדוד 13 הנערץ והאהוב של גולני, סא"ל תומר גרינברג, שנפל בלחימה בקרב הקשה בסג'עייה. "חבריו של תומר לאוגדה ביקשו להזמין אתכם להכין כדורי שוקולד כדי להנציח את זכרו", הסבירה והזמינה את הגולשים להכין את כדורי השוקולד לזכרו ולתייג אותם בהאשטאגים: #תומר_הכי_אהב_כדורישוקולד ו-#פרויקט_הנצחה_תומר_גרינברג.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Inbal Lavie‎‏ (@‏‎the_cookie_fairy‎‏)‎‏


"סא"ל תומר גרינברג, מפקד גדוד 13 של גולני, אהב מאוד כדורי שוקולד", סיפרה לביא לעוקביה בפוסט על רקע סדרת תמונות של כדורי שוקולד עם תמונה של תומר ז"ל. הכדורים קושטו בסוכריות ירוקות ועוצבו בצורת עץ זית, סמלה של יחידת גולני.

"הוא היה מפקד מעורר השראה ומוטיבציה, מקצועי משכמו ומעלה, שהתייחס לתפקידיו הצבאיים בחרדת קודש ועשה הכל למען המדינה. בשטח היה דמות אב אמיתית לכל חייליו, אך בביתו חזר להיות הילד חובב השוקולד, שפורח למראה של קופסת ממתקים", הוסיפה ושיתפה על חיבתו של תומר ז"ל למתוק.

סא"ל תומר גרינברג, צילום: אורן כהן


"מפגשו האחרון עם צליל, חברת נפש מהאוגדה, היה רגע לפני שנכנס לעזה, אז קיבל מידיה קופסה ענקית מלאה בכדורי שוקולד וברגע הזה לא היה מאושר ממנו. הוא קרן בשמחה אמיתית ומרגשת ולרגע שוב יצא ממנו הילד", כתבה והוסיפה ש"תומר גרינברג נפל בקרב הקשה בסג'עייה בעודו נלחם על חיי לוחמיו. בן 35 היה במותו. לא נשכח אותך תומר. יהי זכרו ברוך".
כאמור, בסוף הפוסט הזמינה לביא את הגולשים להכין כדורי שוקולד גם בעצמם להנצחתו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר