חזה של פסיון ופצצת מנגו: נחשפה הארוחה של נשיא דרום קוריאה בארמון הבריטי

צפו: בית המלוכה פרסם סרטון שבו נראית הכנת המנות עבור המפגש עם נשיא דרום קוריאה ואשתו • בסעודה נכחו גם המלך צ'ארלס, המלכה קמילה ועוד 171 אורחים, בהם סלבריטאים רבים • השפים גם עיצבו את הפרח הלאומי של דרום קוריאה במטרה ליצור חיקוי ראלי של המקור

ביקור נשיא דרום קוריאה בבית המלוכה . צילום: GettyImages

השפים של המטבח הבריטי המלכותי חשפו השבוע בחשבון הטוויטר של בית המלוכה תהליך את תהליך ההכנה לארוחה שנערכה בארמון לכבוד נשיא קוריאה הדרומית, יון סוק-יאול. התהליך המדוקדק כלל קישוט פטיפורים.

הנשיא הגיע לביקור ממלכתי יחד עם רעייתו בבית המלוכה הבריטי בתאריכים 21-23 בנובמבר וסעד עם המלך צ'ארלס, המלכה קמילה ועוד 171 אורחים, בהם סלבריטאים רבים.

בסרטון מוצגת הכנת הפרח הלאומי של דרום קוריאה, ההיביסקוס סוריאקוס, שקישט את המנה האחרונה. כחלק מהתהליך, השפים עיצבו את עלי הפרח מבצק סוכר ורוד וחרצו בבצק את הקווים העדינים המצויים על העלים הללו במטרה ליצור חיקוי ראלי של המקור. הפרחים הונחו על מגש מיוחד ועברו תהליך עיצוב עדין וציפוי נוסף בתמיסת סוכר. לאחר מכן הטבחים יצרו את האבקנים הצהובים של הפרח שהיו מצופים אבקה מוזהבת.

התוצר הסופי של הפרח הונח בתוך מעמד מיוחד מוזהב. הוא עמד במרכזה של צלחת עם עיטורי זהב ועליה הפטיפורים של סוף הארוחה המלכותית.

לפני כן הוגשו לאורחים טארטלטים חמים של ביצה עלומה רכה ומחית תרד, חזה של עוף מסוג פסיון עם קרוקט של רוטב סלרי וקלבדוס (ברנדי תפוחים) שלצדם הוגש סלט. המנה האחרונה הייתה פצצת גלידת מנגו.

האוכל, שהוגש בכלים הרשמיים של בית המלוכה הבריטי, כבר נשא בחלקו את החותמת המלכותית החדשה של המלך צ'ארלס. אם כי על חלק מהכלים שהוגשו לאורחים, עדיין התנוססה החותמת של המלכה המנוחה אליזבת, כיוון שהתהליך העדין של החלפת החותמות על הכלים המיוחדים, עדיין נמשך.

לפני הסעודה המשיכו המלך צ'ארלס והמלכה קמילה, את המסורת שכוננה אימו המנוחה של המלך - לבדוק באופן אישי את שולחן האוכל המלכותי כדי לראות שכלל הפריטים הייחודיים נמצאים במקומם.

המלכים בדקו באופן אישי את השולחנות,

הארוחה כללה גם פריטי זהב נדירים שהונחו על שולחן הסועדים. פריטים אלה שייכים למערכת כלי הסעודה המלכותית בהם השתמש המלך ג'ורג' הרביעי (1762-1830). מדובר ב-4000 פריטים ייחודיים מזהב שנשמרים בקפידה בארמון.

במקביל קושטו השולחנות והארמון בפרחים סגולים, אדומים וורודים שגדלים בפארק הגדול של הארמון. לקישוטים העדינים האלו של הפרחים נוספו גם סחלבים שגדלו בחממות המיוחדות של בית המלוכה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר