"תהיה חגיגה": הצעד הבא של השף חיים כהן

את בית הקפה בן החמש, שפתחו השף הבכיר ואשתו בתחנת דלק פז, הוא פותח כעת גם בשרונה מרקט בתל אביב • כהן: "יכול להיות שזה יהיה מעולה ונחליט להישאר, אבל חגיגה בטוח תהיה פה" • כשר

השף חיים כהן. צילום: אריאלה רוזנפלד

השף חיים כהן פותח את "פיצי" - בית הקפה שלו ושל אשתו, סיגל כהן - לפופ אפ של שלושה חודשים בשרונה מרקט בתל אביב. השניים פתחו את המקום בשנת 2019 בתחנת דלק פז בצומת הכפר הירוק, במטרה ליצור את בית הקפה שרצו לעצמם. עם הזמן, המקום התרחב והפך את התחנה הזאת ליעד.

"התחלנו מחלל קטן מאוד, שלושה מטרים על שלושה מטרים, לא יותר", משחזר כהן ומוסיף: "מהר מאוד החלל הזה הפך למקום אמיתי, על כל מה שזה אומר. לא חשבנו שאנשים יבואו לשתות את הקפה שלהם בתוך תחנת דלק, ולמעשה היינו בטוחים שהתחנה תמשוך אנשים אלינו. מסתבר שקרה בדיוק ההפך, ואנחנו מביאים אנשים אליה".

השף חיים כהן, צילום: דוד מויאל

הביקוש הוביל אותם להרחיב את פיצי ולהמשיך לטפח את הקהילה האדוקה והנאמנה שממשיכה להגיע לשם כמוהם. "הצלחנו לייצר ניתוק מוחלט בתוך תחנת דלק", מתאר כהן. "מין גינה שקטה, עם צמחייה ירוקה, שמאפשרת לאנשים להגיע עם חיוך, לשתות קפה טוב ולאכול כריכים מעולים ואוכל שלנו ליד".

הוויטרינה בפיצי,

כבר בימים הקרובים יפתח, כאמור, המקום לפופ אפ בשרונה מרקט בתל אביב "שתחילתו מרגשת וסופו עדיין מאפשר מעט אופטימיות של אפשרויות להישארות", מסבירים במקום.

התפריט בפופ אפ כולל מתוקים כמו טארטים ועוגות שמרים, עוגות בחושות של בית ועוגיות או מנות כמו קישים, כריכים טובים, סלטים וגם תבשילים ומוצרי מעדנייה מעניינים. תוכלו למצוא בו, למשל, סנדוויצ'ים על בסיס לחמים של מאפיית קאופמן וכהן מהרצליה עם סלט טונה או סלט ביצים או קציצות קישואים פריכות. במקרר הסלטים אפשר למצוא, בין השאר, סלט ניסואז, סלט יווני צבעוני, סלט פסטה פסטו ועוד.

גם עוגות בחושות של בית, צילום: דוד מויאל

"הבאנו לכאן עוגות טובות ובגטים שאופים במקום, את האוכל ואת היד שלנו, וגם יין", אומר כהן ומוסיף: "אבל לא שכחנו לרגע את ה-DNA של 'פיצי'. יכול להיות שזה יהיה מעולה ונחליט להישאר, אבל חגיגה בטוח תהיה פה".

כתובת: שרונה מרקט, אלוף קלמן מגן 3, תל אביב
שעות פתיחה בתקופת ההרצה: ראשון עד חמישי 8.00-18.00, יום שישי 8:00-15:00

המקום כשר

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר