גם לדתיים: אז זה הטעם של צ'יזבורגר?

"שגב בורגר" הוא הפרויקט החדש של השף משה שגב, שמנותיו יגיעו אליכם הביתה באמצעות וולט בלבד • כשומרי כשרות שמסוקרנים לגבי טעמו של בורגר עם גבינה - ניסינו את המנה עם הצ'דר הטבעונית, ולצידה עוד כמה מנות • אוכלים משלוחים - מדור חדש

צ'דר טבעונית, קציצת בקר עסיסית ב-Roast בריוש, ירקות ורוטב מיוקטש. צילום: דמיטרי פומזן Karela Agency

השף משה שגב פותח מטבח קונספט בורגר - "שגב בורגר" (כשר), הפועל באמצעות משלוחי וולט בלבד. בתפריט תמצאו את הקלאסיקו בורגר: קציצת בקר עסיסית ב-Roast בריוש, ירקות ורוטב מיוקטש (42 שקלים),  צ'יזבורגר: צ'דר טבעונית, קציצת בקר עסיסית ב-Roast בריוש, ירקות ורוטב מיוקטש (49 שקלים), בריוש Meat&Roast: בשר בקר בבישול ארוך טקסס סטייל, ריבת בצלים ושזיפים, ירקות ורוטב מיוקטש (59 שקלים) וקריספי צ'יקן: עוף מטוגן בטמפורה בוטנים ב-Roast , בריוש, איולי קארי וירקות (49 שקלים). 

בתוספות תוכלו להזמין מלבד הצ'יפס הקלאסי (16 שקלים) גם ניוקי בייבי: ניוקי מטוגן, שמן כמהין ושום קצוץ (28 שקלים), ולקינוח - שוקוריטו גומה: מוס שוקולד עשיר, צ'יפס קוקוס, קראמבל בוטנים, פקאן ומלח ים (39 שקלים).

עוף מטוגן בטמפורה בוטנים ב-Roast בריוש, איולי קארי וירקות, צילום: דמיטרי פומזן Karela Agency

כשומרי כשרות, שאחת הפנטזיות שלהם היא לטעום בורגר עם גבינה, הזמנו את הצ'יזבורגר, לצידו את הקריספי צ'יקן, את הניוקי כתוספת ולקינוח - את הקינוח. הבורגרים הגיעו עסיסיים, שמנמנים ומפתים, עם קציצה בעלת טעם בשרי עמוק ומעליה הצד'ר, מכונסים היטב בלחמניית הבריוש, שמזכירה מאוד לחמניית בורגר רגילה, אם כי מעט יותר רכה ממנה. השילוב של הצ'דר הורגש בצורה עדינה מאוד, ואנחנו חייבים להודות שהיינו נהנים מהמנה באותה מידה גם בלעדיו. 

בקריספי צ'יקן היה הרבה ציפוי ופחות עוף, אבל מבחינתנו זה היה בסדר גמור: אוהבי הטמפורה יחגגו על המאכל הפריך הזה, שהגיע בכמות נדיבה בתוך לחמניית בריוש. העוף הגיע במידת עשייה טובה. לא מצאנו הבדל משמעותי בין טמפורה רגילה לבין טמפורת הבוטנים הזו. רוטב האיולי קארי הרגיש לנו פחות משתלב בטעמיו החזקים עם שאר המנה. עם זאת, הבורגר נזלל עד לפירור האחרון בסיפוק שרק אוכל מטוגן יכול להציג כמותו.

ניוקי מטוגן, שמן כמהין ושום קצוץ, צילום: דמיטרי פומזן Karela Agency

ניוקי הכמהין טעים כתוספת, והשום מצליח להבליח בו ולהוסיף לו הבזקי טעם מעניינים, אם כי אלינו הוא הגיע כהה יחסית ופחות זהוב מבתמונה. במוחנו הקודח הוא יכול להוות קינוח מושלם בלי השום - ועם רוטב מתוק בתוכו.

ואם קינוח - השוקוריטו מושלם גם לכאלה שאינם אוהבים שוקולד. המוס נימוח, קליל ורך, ובתחתיתו עוגת שוקולד שמוסיפה למרקם המנה. עם זאת, היינו שמחים לקבל כמות גדולה יותר של תוספות לפיזור על המוס - עוד קצת פקאנים ושבבי קוקוס יהפכו אותו לחגיגה של ממש.

שוקוריטו - מוס שוקולד עם שבבי קוקוס ופקאנים מסוכרים, צילום: אסף קרלה

שגב בורגר
תוצרת הארץ 3, פתח תקווה
טלפון: 073-2665555 – שלוחה 5
שעות פתיחה: א-ה 11:45-23:00 | שבת - כשעה לאחר צאת שבת

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר