גלידה הכי טובה: איפה תוכלו למצוא טעם קראנץ' קורנפלקס עם טוויסט?

לא שחסרים לכם תירוצים לאכול גלידה מצננת בימים חמים כל כך ובכל זאת, ריכזנו עבורכם כמה טעמים ומבצעים חדשים שאתם פשוט חייבים להכיר לרגל יום הגלידה הבינלאומי • תתכוננו להתמכר

אכילת גלידה. השנה נהנה מטעמים "משוגעים" . צילום: Getty Images

חם, עוד יותר חם, לוהט... קפוא! לכבוד יום הגלידה הבינלאומי שפורץ מהמקפיא בדיוק היום (ראשון), קילפנו את עצמנו מהמזגן ויצאנו לאתר את טעמי הגלידות (והשייקים והאייסים) החדשים של קיץ 2023.

ציננו לנו את בלוטות הטעם: קראנץ' קורנפלקס עם טוויסט אגדי, מתקפת במבה משולשת, דייט לוהט בין רוגלעך וגלידה, טעם חורפי שכובש את העונה החמה ושיתוף פעולה מתוק במיוחד בין רשת מובילה לבובה הכי מפורסמת בעולם. תביאו לק.

בובה של גלידה

יום הגלידה הבינלאומי חל באותו שבוע בדיוק שבו הסרט "ברבי" מגיע לקולנוע. צירוף מקרים קוסמי, יד הגורל או קונספירציה מתוכננת? למי אכפת, העיקר שרשת גולדה עלתה על העניין מראש ותפרה שיתוף פעולה טעים עם שובר הקופות החדש.

מהיום ועד רביעי, כולם מוזמנים להגיע לסניפי גולדה עם בובת ברבי ישנה, לתרום אותה למשפחות מעוטות יכולת (באמצעות ארגון פתחון לב) ולקבל במתנה כדור גלידה – צ'ופר על המחווה.

גלידה של גולדה // צילום: אמיר מנחם

אבל זה לא הכל, שכן בגולדה גם מציגים טעם "ברבי" במהדורה מוגבלת: גלידה ורודה בטעם צמר גפן מתוק עם שברי מרנג, כמו גם מילקשייק ברבי, דונאטס ורדרדים ותפוחים וחפיסת שוקולד לבן-תותים. לא מספיק לכם? אין בעיה: בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של הרשת ממתינה פעילות שבה תוכלו להתארגן על הקרנת VIP של הסרט בסינמה סיטי, ותסכימו איתנו שהשילוב הזה סוגר כל פינה בובתית אפשרית.

גלידה ברבי של גולדה // צילום: אמיר מנחם

שלא תכתימו את הדרכון

בדרך לרומא עוברים בוניליה, שחוברת למותג התיירות גוליבר לשיתוף פעולה בינלאומי. עד תחילת אוגוסט, תוכלו לטעום ברשת את טעם שכבות השוקולד הלבן והמנגו החדש – שפותח ונרקח בחודשים האחרונים במיוחד בשביל המבצע.

ועכשיו, אם תמהרו ותספיקו לענות עוד היום – יום הגלידה הבינלאומי, להזכירכם – על השאלה באתר הרשמי של שיתוף הפעולה, תוכלו לזכות בחופשה זוגית ברומא, הכוללת טיסה, מלון וסיור קולינרי פרטי (מספרים שיש שם אחלה ג'לטו, אגב). ההכרזה על הזוכה תתקיים מחר, 17 ביולי. מקווים שיש לכם טרולי במרחק נגיעה.

גלידה של וניליה // צילום: שירן שי כהן

תירס קר, תירס קר

מה חדש בקולקציית טעמי קיץ 2023 של לג'נדה? בואו נראה: נוטלה מסקרפונה (גלידת מסקרפונה בשילוב ובציפוי קרם נוטלה ואגוזי לוז); מקפא פירות טרופיים טבעוני (מנגו, אננס, פסיפלורה ונגיעת קוקוס במרקם שמנת, עם יותר מ-65% פרי).

גלידה של לג'נדה, צילום: יערה גדרון

וגם, שימו לב לזה: טעם קראנץ' קורנפלקס (גלידת חליטת קורנפלקס עם שברי קורנפלקס) – ללא ספק הטרנד של קיץ 2023 – עכשיו גם בגביע או בכוס (ולא רק כשלגון חמקמק שאולי תצליחו למצוא איפשהו במחיר מופקע, ואולי לא).

תהליך ייצור גלידת הקראנץ' פיסטוק החדשה // צילום: יחסי ציבור

סחלב על הזמן

בדלי קרים מערבבים את עונות השנה ומביאים את החורף לקיץ. הרשת משיקה טעם שבדרך כלל לוגמים בעונה הקרירה – סחלב – או ליתר דיוק: גלידה בטעם סחלב עם ריפל קינמון וקוקוס קלוי, שמומלץ, אתם יודעים, לאכול קפוא. כמו כן, משיקים בדלי קרים טעם חדש נוסף: בצק עוגיות עם שוקולד צ'יפס, שמפוצץ בצ'אנקים נדיבים ומושחתים של... בצק עוגיות ושוקולד צ'יפס.

גלידה של דלי קרים // צילום: נועם פריסמן

אפילו בחתונמי לא יכלו לעשות את זה טוב יותר

קחו גלידה אמריקנית. קחו רוגלעך. ערבבו אותם ביחד, פרגנו בתוספות יצירתיות, דחסו את הכל לכוס וקבלו את ה"רוגלידה" – הקינוח החדש ושובר המוסכמות של ביסקוטי. קולקציית הרוגלידה כוללת ארבעה טעמים: במבלידה (גלידה, קראמבל במבה, גנאש שוקולד חלב ורוגלעך חמאת בוטנים); שוקולידה (גלידה, קורנפלקס מקורמל, גנאש שוקולד חלב ורוגלעך שוקולד); תותילידה (גלידה, עוגת רד וולווט, גנאש פטל, רוגלעך תות וטוויל פטל; וקרמלידה (גלידה, קוביות בראוניס, גנאש קרמל מלוח ורוגלעך קינמון). כמו שאומרים, גם אופה וגם קפואה. 28 שקלים.

רוגלידה של ביסקוטי, צילום: בועז לביא

שייק איט אוויי

מהר, לפני שייגמר: Rebar משיקה שתי סדרות של משקאות קיץ במהדורה מוגבלת, ובראשן סדרת shake & pop, המבוססת על מקפא וניל מבוסס סויה, במרקם של מילקשייק ובחיזוק טופינגס קראנצ'יים וכדורי טפיוקה.

מככבים: cinna bonna (קינמון, בננה, גרנולה מייפל, דבש, משקה שקדים, כדורי טפיוקה וטופינג בננה צ'יפס); coco matcha (מאצ'ה, בננה, מנגו, דבש, משקה קוקוס, כדורי טפיוקה וטופינג קרוקנט אגוזי לוז; tutti frutti (תות, גרנולה שוקולד, דבש, משקה סויה וניל, כדורי טפיוקה וטופינג פקאן מקורמל); ו-mocca latte (קפה, גוארנה, בננה, דבש, משקה סויה וניל, כדורי טפיוקה וטופינג קרוקנט אגוזי לוז). 29 שקלים/25 שקלים לחברי מועדון.

הסדרה הקיצית השנייה היא בעצם קאמבק של קטגוריית I’m cool, שחוזרת לרשת בשל דרישת הקהל וכוללת משקאות ברד מבוססי פירות (אבטיח, מלון ופיטאיה) ותהיה זמינה עד סוף ספטמבר.

ריבאר // צילום: רונן מנגן

לא להתב(ל)בל

באבל ברולה, מישהו? רשת B-FRESH מבעבעת לנו את הקיץ עם קולקציית B-BUBBLE, שכוללת שתי קטגוריות של טעמים מחוזקים בפניני טפיוקה ובכדורי בובה (Boba) בטעמי פירות.

קטגוריית הבאבל ברולה מבוססת על משקאות חלביים בטעמי ריבת חלב, תות-וניל, קפה-לוטוס, מאצ'ה, טופי-קרמל ושוקולד מריר ותוספות; ואילו קטגוריית חליטות הבאבל מורכבת מחליטות תה (לואיזה, היביסקוס, תה שחור) בתוספת פירות. צרפו, כאמור, לכל המשקאות כדורונים (סליחה, באבלס) קטנים שהכי כיף ללעוס ולפוצץ בין השיניים, והחיים יפים ומרעננים. החל מ-32 שקלים.

טעמים חדשים של B-FRESH // צילום: גיל אבירם

קשת אלטרנטיבית

בחרו צבע, (כמעט) כל צבע. קפה גרג משתפת פעולה עם תנובה אלטרנטיב ומשיקה סדרה חובקת עולם של שייקים טבעוניים מבוססי פירות ותחליפי חלב, שמשלבת טעמים של גלידות ותבלינים.

הסדרה, שזמינה בסניפי הרשת עד אוקטובר, כוללת ארבעה טעמים צבעוניים:Amazonas Rainbow Shake (שייק סגול ובו אוכמניות, פסיפלורה, קוקוס, מי סוכר, סורבה וניל וחלב שיבולת שועל); Africa Sunrise Shake (שייק ירוק עם אבטיח, מלון, נענע, סורבה וניל, מי סוכר וחלב סויה); Sidney Forest Shake (שייק ירוק שמערבב בייבי תרד, מלפפון, תפוח, בננה, תמר מג'הול וחלב שקדים); ו-Rio Waves Shake (שייק צהוב שמכיל אננס, בננה, מנגו, ג'ינג'ר, פסיפלורה, שקדים קלויים וחלב שקדים). 32 שקלים.

גלידה של גרג // צילום: אמיר מנחם

קרנבל כחול-לבן

לזה אנחנו קוראים קומבינה קיצית. בורגראנץ' משיקה שלושה טעמי גלידה בשיתוף במבה אסם, במה שמוגדר על ידי הרשת כשילוב הישראלי האולטימטיבי – לפחות בכל הקשור לקינוחים. שלושת הטעמים בסדרה הם קרנבל במבה נוגט, קרנבל במבה אדומה וקרנבל פופקורן במבה – וכולם משלבים את טעם הבמבה המבוקש עם גלידת וניל אוורירית (פרווה). 15 שקלים. אז מה השלב הבא, במבה-פאי? אם הולכים על זה, אנחנו דורשים תמלוגים.

גלידה של בורגראנץ', צילום: אפיק גבאי

אייסים על הדרך

רשת Si Cafe, שאת הסניפים שלה תוכלו למצוא במתחמי תחנות הדלק דור אלון ברחבי הארץ ולאורכו של כביש 6, מרעננת את קולקציית המשקאות הקפואים והגרוסים שלה עם אייסים בטעמי וניל עוגיות, וניל פקאן סיני, אייס טרופי (מנגו פסיפלורה) ואייס אגוזים, כמו גם תה קר אפרסק מוחיטו (מונין אפרסק, מונין מוחיטו, מיץ לימון ותה קלאסי), ותה קר פטל שחור (מונין פטל שחור, מונין אלדרפלאוור, מיץ לימון, תה קלאסי ונענע). 23-16 שקלים.

משקאות של סי קפה, צילום: אסף קרלה

גלידת הגדיד

בפונדק יטבתה שבדרך לאילת לא הרחיקו יותר מדי בשביל טעם גלידה חדש – יוגורט תמרים. החבר'ה פשוט קפצו למטעי התמרים הסמוכים, אספו משם את כל הפירות הנחוצים, ערבבו עם היוגורט הטרי (שילוב התמר המתוק עם היוגורט החמצמץ יוצר איזון מעניין), והנה לכם טעם טבעי (ללא חומרים משמרים ומשפרי טעם) וטרי, שעל פי אנשי יטבתה לא תמצאו בשום מקום אחר בארץ. 24 שקלים למנה בינונית.

גלידה של יטבתה // צילום: רוני בלחסן

עדכון מהמקפיא: מעכשיו, רוב סניפי מקדונלדס מציעים גלידה פיצוץ בטעם בייגלה מלוח, זאת אחרי שהטעם הוכיח את עצמו בשנתיים האחרונות ברשת הבת, "מק גלידה". ברוכה הבאה לתפריט הקינוחים.

גלידה פיצוץ בטעם בייגלה של מקדונלדס // צילום: מקדונלדס ישראל

מחיר פיצוץ

עדכון בהול מהמקפיא: החל ממחר, בתאריך 17 ליולי, ועד יום ראשון הבא, תציע מקדונלד'ס קינוחי "גלידת פיצוץ" במחיר מבצע של 10 שקלים, במקום 17. נו, לפחות משהו טוב אחד יוצא מגל החום הזה.


גם ננצל את ההזדמנות להודיע שרוב סניפי הרשת שילבו לאחרונה בתפריטים שלהם גלידה פיצוץ בטעם בייגלה מלוח, זאת אחרי שהטעם הוכיח את עצמו בשנתיים האחרונות ברשת הבת "מק גלידה", וסוף סוף עלה ליגה.

הגלידה של מקדונלד'ס, צילום: מקדונלד׳ס ישראל
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר