ישנה את חייכם: הטריק הפשוט לחיתוך בצל שכבש את הרשת

גולש בטיק טוק פרסם סרטון שבו הוא נראה משתמש בקולפן ובמזלג בלבד כדי לחתוך את הירק לרצועות בצל • הגולשים ברובם התלהבו ("זה גאוני"), אך היו כאלה שפחות פרגנו: "הרעיון לא כל כך טוב"

בצל סגול, צילום: טל כהן

חיתוך בצל לפרוסות הוא בדרך כלל משימה לא קלה, גם בגלל מבנה הירק עצמו וגם בגלל שהגז הנפלט ממנו גורם לרובנו לדמוע די במהירות – אבל מסתבר שקיימת דרך לעשות זאת בקלות ועם מינימום דמעות.

• מכורים לקפה? בדקו: ייתכן שהוא מהווה סכנה בריאותית עבורכם

• לא מה שחשבתם: זו הסיבה שפשוט אסור לכם לזרוק לפח את קליפות הבננה

• בריא? לא בטוח: אלה החומרים המסוכנים שנמצאים בשוקולד המריר

את הסוד הקטן ומשנה החיים שיתף משתמש הטיק טוק casa_tips, שהעלה סרטון, שעד כה זכה לכמעט 4 מיליון לייקים, שבו הוא מראה כיצד הוא חותך בצל לרצועות דקיקות – עם קולפן. לצד הסרטון, כתב המשתמש "זה ממש ניצחון אפי".

@casa_tips#kitchenhacks#vegetablepeeler#casatips♬ son original - Casa Tips

מכיוון שמדובר בטריק פשוט למדי, רבים מהגולשים התלהבו ממנו – וחלקם אף הכריזו כי הוא שינה את חייהם, לא פחות ולא יותר. "פשוט שינית לי את החיים", קבע אחד המגיבים. "זה גאוני", הוסיף אחר. "29 שנים שאני חי על האדמה הזו, ואני שואל את עצמי למה הרעיון הזה לא עבר לי בראש", תהה מגיב נוסף.

למרות הפרגון, יש גולשים שפחות התלהבו מהרעיון, והביעו ספק אם הקולפן הוא הכלי המתאים ביותר לחיתוך בצל. אחד מהם כתב: "נכון שזה רעיון מועיל מאוד, אבל צריך שהקולפן יהיה חד בצורה בלתי רגילה, אז זה לא רעיון כל כך טוב". גולש אחר תהה אם קולפנים רגילים יכולים להתאים למשימה: "מעולם לא היה לי קולפן ירקות כה חד".

כנראה שאתם כבר לא תחתכו ככה יותר בצלים, צילום: Thinkstock Photos
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר