הציל חיים גם לאחר מותו: לידור נרצח בפיגוע בגן יבנה וריאותיו הושתלו בגופו של לוחם שנפצע קשה בעזה

משפחתו של לידור לוי ז"ל שנהרג בפיגוע הותירה לתרום את אבריו • לבו של לוי ז"ל הושתל בגבר בן 61 וראותיו הושתלו בלוחם בשנות ה-20 לחייו שנפגע באורח קשה ברצועת עזה • ממשפחתו נמסר: "המסר שהשאיר לנו לידור בצוואתו הוא להיות אנשים טובים יותר"

"המחבל מנוטרל, אצלי": תיעוד הפיגוע בגן יבנה ממצלמת הגוף של השוטר // דוברות משטרת ישראל

נהרג בפיגוע והציל א חייו של לוחם שנפצע באורח קשה בעזה: המרכז הישראלי להשתלות עדכן הבוקר (ראשון) כי ליבו של לידור לוי ז"ל שנהרג בפיגוע בגן יבנה בשבוע שעבר, הושתל בגבר בן 61 שסבל מליקוי בשריר הלב. נוסף לכך, גם ריאותיו של לוי ז"ל הושתלו בלוחם צה"ל בן 23. הלוחם, ששירת בחיל השריון, סבל מפגיעה ריאתית קשה לאחר שטיל נ"ט פגע בטנק שבו לחם בחודש ינואר האחרון.  כתוצאה מכך, סבל בן ה-23  משאיפת עשן. לפי שעה, הוא מאושפז בטיפול נמרץ, וינסו להעיר אותו בימים הקרובים.

תרומת אבריו של לידור לוי ז"ל התאפשרה מאחר שהיה חתום על כרטיס אד"י, לפיכך לאחר מותו הותירה משפחתו לתרום את אבריו. 

לידור לוי ז"ל יחד עם בנו הפעוט, צילום: באדיבות המשפחה

"לידור היה מאופיין בצניעות ובענווה וכל חייו היו לאורם של ערכי הנתינה, אהבת הזולת והסביבה. המשפחה בעבור לידור הייתה ערך עליון והאבהות הייתה תפקיד חייו. לידור היה הבן זוג המושלם, בן ואח למופת", כך סיפרה עליו משפחתו. לדבריהם, אישיותו קרנה על סובביו: "כל מי שפגש בלידור זיהה מיד את הטוב שהקרינו פניו והוא היה מושא להערצה עבור רבים. לא מפליא אותנו לגלות שלידור היה חתום על כרטיס אדי ובזכות כך הציל חיים גם לאחר מותו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר