אסף גרניט הוא גיבור־על, שמסוגל להיות בכל מקום, כל הזמן. קפטן המטבח מופיע בפרסומות לתנורים, למכוניות ולביטוח, באינספור תוכניות טלוויזיה שהוא מוביל או מתארח בהן, ועדיין איכשהו נשאר לו זמן לנהל מסעדות בכל העולם. שירים נכתבו עליו, בנות נופלות לרגליו, וכמו שמכריזים בפרסומת שמשווה אותו לצ'אק נוריס: "אסף גרניט לא בוכה כשהוא חותך בצל, הבצל בוכה כשאסף גרניט חותך אותו".
לאחרונה סחב איירון שף את גיל תמרי אל אי מבודד, הדגים בפניו כיצד הוא מבשל למיליארדרים, והשוויץ בהצלחה הבינלאומית של מותג הגרניט, במה שהפך לכתבת יח"צ מפרגנת ששודרה אתמול (שלישי) במהדורת החדשות של 13. בעסקה הזו שני הצדדים מרוויחים. גרניט מעצים את הישגיו ומעמדו באמצעות הופעות מרובות על המסך, בעוד הערוץ נעזר בו כדי למשוך צופים. לדוגמה, אתמול נקרא גרניט להתראיין אצל אמנון לוי כדי לקדם את גמר "המסעדה הבאה", ועל הדרך סיפר שוב על המסעדות שבבעלותו.
כי פרט לכריזמה האינסופית של גרניט (ולהברקה שהיא רותי רוסו), עונת הבכורה של "המסעדה הבאה" סיפקה סיפור פנטזיה שאיש לא קנה. הטוויסט של הפורמט הדגיש אינטראקציה ישירה בין הצופים למסעדות שבתחרות, אך בודדים הצליחו להזמין שולחן למסעדה שנפתחה במתחם הצילומים, ולבסוף גילו כי השקיעו 500 שקלים בארוחה זוגית שמבוססת על בשר המסופק בבארטר מהאטליז של רמי לוי.
כמו לקוחות שהתבאסו על ארוחה וממתינים בעצבנות לבוא המלצר עם החשבון, כך המתינו הצופים לגמר הגדול בין פומפי למורה רינת, שנערך אמש. עונה חלפה ועדיין חוקי הריאליטי הזה לא פוענחו, בחירות השופטים לא היו אחידות והאלמנטים שעליהם נשפטו המתמודדים נשארו גמישים.
אז לאור העונה המדשדשת, לא נותר ל"המסעדה הבאה" אלא להסתמך על קסמו של בכיר השופטים כדי לשרוד. כמתבקש, פומפי, המנצח הצפוי של העונה, הוא בן טיפוחיו של גרניט. "אסף כמו אבא בשבילי, וגם עזר לי להיגמל מסמים", סיפר הטבח שעובד אצל השף הכל יכול.
אסף גרניט הוא באמת גיבור־על. כוח העל הייחודי שלו הוא היכולת להשתמש בטלוויזיה כדי לקדם את עצמו ואת הטבחים של מחניודה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו